Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Jamen jeg ville ringe til FG og høre dem ad... Mon ikke de kan give dig nogle gode svar?

Jo, det kunne være! Ellers skal jeg til JM næste gang den 5 Januar. Så må jeg jo snakke med hende om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Jeg aner det ikke  Hvem er det man skal snakke med, hvis man vil spørge om igangsættelse?

Jeg tror du skal tale med din JM, om ikke andet kan hun da fortælle dig hvem du skal kontakte

Anmeld

15. december 2011

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Jo, det kunne være! Ellers skal jeg til JM næste gang den 5 Januar. Så må jeg jo snakke med hende om det.

DET kunne du også gøre Altså ligemeget hvad så sætter de dig ikke igang før efter uge 37, medmindre det går helt galt... Og det gør det selvfølgelig ikke... Men du må i hvert fald bide smerten i dig lidt endnu

Anmeld

15. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Jeg prøvede! Altså det med lotto... Og jeg vandt ikke en skid i går

Årh det kender godt . SUK!

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Din stakkel. Føler med dig. Kæmpe knus på vej sydpå fra mig

Anmeld

15. december 2011

Muffinmus

Sender dig et kram, been there den første gang...der gad jeg bare heller ikke mere for havde vand i kroppen go så ondt i mine fingre og hænder om natten at jeg abre havde lyst til at skære dem af så jeg kunne sove.

Konstante plukveer og dum Iskias.

Men desværre har babyen jo bare bedst af at bliev derinde til den er færdigbagt...selv 4 uger for tidligt kan give babyen mén resten af livet hvis man er lidt uheldigt. Så hold godt på hende og håb ¨på du føder måske en uges tid før:-)

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Hvem skal man spørge om det ved? Ens jordmor?

Ja, det ville jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.