Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

kæmpe krammer herfra

håber du klare den, har ikke selv prøvet at være gravid endnu. Men tror på at det er hårdt. også især i din situation.

glæder mig til at se billeder af lille ida

Tusind tak  Glæder mig bestemt også til, at kunne vise hende frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak  Glæder mig bestemt også til, at kunne vise hende frem!

forstår jeg godt

hvornår er det du har termin ?

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

forstår jeg godt

hvornår er det du har termin ?

Det har jeg den 23 Januar

Anmeld

14. december 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Det har jeg den 23 Januar

årrrh hvor bliver det spændende .

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

årrrh hvor bliver det spændende .

Hehe, ja... Men tiden må nu gerne begynde at gå lidt hurtigere

Anmeld

14. december 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Hehe, ja... Men tiden må nu gerne begynde at gå lidt hurtigere

forstår jeg sørme da godt, hvis du hellere ikke har det helt vildt godt

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

forstår jeg sørme da godt, hvis du hellere ikke har det helt vildt godt

Hehe

Anmeld

14. december 2011

Nessie

Jeg er nu riiiiimelig sikker på at du overlever

Men det  ER hårdt at have det sådan, og så føles 5 uger bare som uoverskueligt lang tid.

Jeg fik akupunktur for min bækkenløsning, og en veninde som havde det meget slemt gik til zoneterapi, og det virkede rigtig godt på hende.

Når du nu har fået bækkenløsning også, kan du så ikke få lavet en aftale om at gå til kontrol for sukkersygen på dit eget sygehus, eller i det mindste i Kolding, så skal du da ikke køre så langt.

Medfølende til dig

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..

Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!  Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.

HVORFOR LIGE MIG... OG SÅ PÅ EN GANG!

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.

Har 5 uger og 6 dage til termin... Og jeg er ikke sikker på jeg overlever!

Krammere modtages med kyshånd!

Mon ikke vi beholder dig i denne omgang Træls med de udfordringer, men hold dampen oppe. Er der ikke mulighed for at blive sat i gang lidt før?

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Jeg er nu riiiiimelig sikker på at du overlever

Men det  ER hårdt at have det sådan, og så føles 5 uger bare som uoverskueligt lang tid.

Jeg fik akupunktur for min bækkenløsning, og en veninde som havde det meget slemt gik til zoneterapi, og det virkede rigtig godt på hende.

Når du nu har fået bækkenløsning også, kan du så ikke få lavet en aftale om at gå til kontrol for sukkersygen på dit eget sygehus, eller i det mindste i Kolding, så skal du da ikke køre så langt.

Medfølende til dig

Tusind tak!

Og nix, hørte dem på OUH ad allerede ved første møde om det kunne lade sig gøre at jeg blev tjekket på et sygehus der i det mindste var lidt tættere på... men nej

Min mor kender en akupunktur som har anbefalet noget sundheds-tingting som man skal drikke, som jeg vil prøve. Det er i hvert fald et forsøg værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.