Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Baagøe skriver:

Mon ikke vi beholder dig i denne omgang Træls med de udfordringer, men hold dampen oppe. Er der ikke mulighed for at blive sat i gang lidt før?

Hehe, vi må da håbe

Jeg ved ikke så meget om det med igangsættelse udover at jeg bliver sat igang på min termin pga sukkersygen. Men hold da op, hvor kunne det være rart at blive sat igang før tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger.

Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..

Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!  Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.

HVORFOR LIGE MIG... OG SÅ PÅ EN GANG!

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.

Har 5 uger og 6 dage til termin... Og jeg er ikke sikker på jeg overlever!

Krammere modtages med kyshånd!

Os der har været højgravide, ved godt at det ikke altid er en dans på roser! OG det er selvom at jeg havde en meget nem graviditet. 

Jeg kan udemærket forstå dig, og forstå utålmodigheden som lige så stille tager over Man vil bare gerne se sit guld! 

Rigtig mange krammere din vej - jeg håber resten af graviditeten ikke bliver for hård mod dig og krydser fingre for at du ikke går over tid  

Anmeld

14. december 2011

.....

STORT kram herfra . Er sikker på at du nok skal overleve

Anmeld

14. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak!

Og nix, hørte dem på OUH ad allerede ved første møde om det kunne lade sig gøre at jeg blev tjekket på et sygehus der i det mindste var lidt tættere på... men nej

Min mor kender en akupunktur som har anbefalet noget sundheds-tingting som man skal drikke, som jeg vil prøve. Det er i hvert fald et forsøg værd.

Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at de virkelig vil være bekendt at sende gravide ud på så lang en køretur,bare for at få kontrolleret sin sukkersyge. Det tager vel ca. 2 timer hver vej, og 15 minutter med kontrollen?

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at tage en alvorlig snak med dem igen.

Min søster har "almindelig" diabetes (type 1) og har intet hørt om at der skulle flyttes noget fra Kolding Sygehus, så ville da mene at du kunne komme til kontrol der, i det mindste

Håber det der drik hjælper dig,men ville nok mene at der skulle noget mere fysisk til. En kiropraktor tur kunne måske også hjælpe lidt

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Du får også lige en ordentlig kram af mig

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Katte87 skriver:

Os der har været højgravide, ved godt at det ikke altid er en dans på roser! OG det er selvom at jeg havde en meget nem graviditet. 

Jeg kan udemærket forstå dig, og forstå utålmodigheden som lige så stille tager over Man vil bare gerne se sit guld! 

Rigtig mange krammere din vej - jeg håber resten af graviditeten ikke bliver for hård mod dig og krydser fingre for at du ikke går over tid  

Mange tak! - Heldigvis ved jeg, at jeg ikke kommer til at gå over tid pga. sukkersygen, så det er der jo alligevel en positiv ting ved

Men guuuuuuuuuuud hvor ville jeg gerne have bebsen ud NU

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

STORT kram herfra . Er sikker på at du nok skal overleve

Tusind tak  Og jeg håber på det

Anmeld

14. december 2011

Rødhætte

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..

Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!  Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.

HVORFOR LIGE MIG... OG SÅ PÅ EN GANG!

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.

Har 5 uger og 6 dage til termin... Og jeg er ikke sikker på jeg overlever!

Krammere modtages med kyshånd!

Kan godt forstå at det hele virker uoverskueligt, men alligevel skal du ønske dig at hun bliver i mave til termin. Jeg fødte 36+4 og er jo næsten til normal tid, men han var ikke så stor og måtte få sonde. Det ødelag så amningen som jeg så gerne ville have til at fungere.. Så hold ud!

P.s ang søvn ja så har jeg ikke sovet en hel nat i 11-12 mdr.. Så ja nu er du i det mindste i øvelse

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

Mange tak! - Heldigvis ved jeg, at jeg ikke kommer til at gå over tid pga. sukkersygen, så det er der jo alligevel en positiv ting ved

Men guuuuuuuuuuud hvor ville jeg gerne have bebsen ud NU

Ja det er selvfølgelig rigtigt! Så langt så godt. Så må man tage de små positive ting og holde fast i dem! Så skal de sidste 5 uger nok flyve afsted. 

Anmeld

14. december 2011

Maja_4000

Årh .. Jeg kan godt huske det ! Jeg havde også bækkenløsning og sukkersyge
Håber dog den lille bliver derinde lidt endnu alligevel Hehe

Herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.