Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

De må da komme med en ordentlig forklaring, alt det der du render til gjorde jeg da også i Kolding, og jeg var blevet tosset hvis de ville sende mig til OUH.

Det lyder som om der er nogen der er faldet over en mærkelig regel, og nu vil de bare ikke give sig.

Næste gang må du med klare meldinger fortælle dem at du altså har fået bækkenløsning, og ikke kan klare den lange køretur. Det hjælper sikkert ikke, men brokkeriet skal de da have med på vejen

De ved godt at jeg har bækkenløsning, men det skulle vidst også være noget helt nyt at os i Sydregionen skal helt til Odense - det var i hvert fald den forklaring vi fik.

At for os med sukkersyge i graviditeten fra Sydregionen blev sendt til Odense. Fordi de mente at hvis det var FÅ steder i landet man kunne blive sendt hen, så ville lægerne osv. være mere professionelle omkring det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

...Jep, og samtidig kan jeg så liiiige skælde hende ud for at hun tæsker mig gul og blå invendig

Ja, så du ikke kan sove

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Ja, så du ikke kan sove

Jep! Ville betale milliarder til hende for én nat hvor jeg fik lov at sove  Men nu vil jeg i hvert fald gå ind og sove... Eller prøve på det.

Står og skal flytte i morgen, så mon ikke hellere jeg må bare være lidt frisk og at jeg må finde et humør frem hjælperne kan holde ud

Anmeld

14. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

De ved godt at jeg har bækkenløsning, men det skulle vidst også være noget helt nyt at os i Sydregionen skal helt til Odense - det var i hvert fald den forklaring vi fik.

At for os med sukkersyge i graviditeten fra Sydregionen blev sendt til Odense. Fordi de mente at hvis det var FÅ steder i landet man kunne blive sendt hen, så ville lægerne osv. være mere professionelle omkring det.

Det er da meget muligt, men man kan altså ikke forlange af nogen at de skal ud at køre sådan en lang tur, hver eller hver anden uge.

Det er jo ikke fordi sukkersyge er synderligt kompliceret, så det kan de jo sagtens finde ud af andre steder også

Anmeld

14. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Jep! Ville betale milliarder til hende for én nat hvor jeg fik lov at sove  Men nu vil jeg i hvert fald gå ind og sove... Eller prøve på det.

Står og skal flytte i morgen, så mon ikke hellere jeg må bare være lidt frisk og at jeg må finde et humør frem hjælperne kan holde ud

Så må du hellere vinde i lotto , og sov rigtig godt

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Hehe, vi må da håbe

Jeg ved ikke så meget om det med igangsættelse udover at jeg bliver sat igang på min termin pga sukkersygen. Men hold da op, hvor kunne det være rart at blive sat igang før tid!

Jeg synes i hvert fald, du skulle forhøre dig om muligheden

Anmeld

14. december 2011

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Det med humøret ville være rart tak :i

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Det er da meget muligt, men man kan altså ikke forlange af nogen at de skal ud at køre sådan en lang tur, hver eller hver anden uge.

Det er jo ikke fordi sukkersyge er synderligt kompliceret, så det kan de jo sagtens finde ud af andre steder også

Det mener jeg jo også, for helt ærligt... Hvor svært er det at måle mit blodtryk, fortælle mig hvad jeg skal spise, og scanne mig?

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Så må du hellere vinde i lotto , og sov rigtig godt

Jeg prøvede! Altså det med lotto... Og jeg vandt ikke en skid i går

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Baagøe skriver:

Jeg synes i hvert fald, du skulle forhøre dig om muligheden

Hvem skal man spørge om det ved? Ens jordmor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.