Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

freiasmor

M (: skriver:

Holder I det helt simpelt "kun" med lys? Eller kommer der mere på senere?

der er kommet et par jule kugler op men det meget begrænset hvad vi kan sætte op pga vores kat som godt kan lide og vælte træet om natten og lege med glas kuglerne så de ligger alle vegne dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Laura.

Haha, hvor er det sødt!

Hehe... ja, hvis det endelig kan stå i fred.. Emily finder det åbenbart smadder sjovt at pille pynten af det..

Anmeld

13. december 2011

M (:

Wimmie skriver:

Vi ville ikke bruge for mange penge på et juletræ da vi ikke selv skal holde juleaften herhjemme, men vi synes alligevel at vi skulle have et lille et for hyggens skyld.

Så vi fandt et lille og skævt træ i Bilka for 100 kr 

Billede 2: med dejlig blød pakke under 

Ih, hvor er det fint! (: 

Vi har samme stjerne som jer, og vores er også skævt! Men da vi fik det gratis af kærestens lillebror, gør det ikke så møj..

Anmeld

13. december 2011

Camulla

Camulla skriver:

Her er vores  

Så mangler vi bare lys og så ønsker jeg mig helt vildt en Georg Jensen julestjerne...

Anmeld

13. december 2011

M (:

Camulla skriver:

Her er vores  

Hvad jeg kan se ser det flot ud! Desværre er billedet lidt mørkt..

Men Ih, hvor er jeg bare vild med juletræer.. 

Anmeld

13. december 2011

M (:

Laura. skriver:

Hehe... ja, hvis det endelig kan stå i fred.. Emily finder det åbenbart smadder sjovt at pille pynten af det..

Haha, kan godt forestille mig at hun kunne finde det morsomt! Og kan forestille mig, at hun kan pille af ligeså hurtigt, som du kan hænge på?

Anmeld

13. december 2011

Wimmie

Ih, hvor er det fint! (: 

Vi har samme stjerne som jer, og vores er også skævt! Men da vi fik det gratis af kærestens lillebror, gør det ikke så møj..

Hehe, ja det kan jo have sin charme med et skævt ét 

Anmeld

13. december 2011

M (:

freiasmor skriver:

der er kommet et par jule kugler op men det meget begrænset hvad vi kan sætte op pga vores kat som godt kan lide og vælte træet om natten og lege med glas kuglerne så de ligger alle vegne dagen efter

Haha, ja, så giver det god mening! Vores kat (og min daværende spæde lillebror!)  gjorde det samme, så der hang aldrig noget på de nederste grene.. 

Anmeld

13. december 2011

freiasmor

Haha, ja, så giver det god mening! Vores kat (og min daværende spæde lillebror!)  gjorde det samme, så der hang aldrig noget på de nederste grene.. 

hehe de skøre de katte... vores hun vil helst have dem der hænger aller øverst.. så hun prøver og kravle op i træet når vi ikke ser det. det sjovt at se...

kunne hun ikke bare bruge sit splinter nye kradse træ til at klatre og lege med

Anmeld

13. december 2011

M (:

freiasmor skriver:

hehe de skøre de katte... vores hun vil helst have dem der hænger aller øverst.. så hun prøver og kravle op i træet når vi ikke ser det. det sjovt at se...

kunne hun ikke bare bruge sit splinter nye kradse træ til at klatre og lege med

Haha det tror jeg gerne.. Typisk, at den ikke vil bruge kradsebrættet - juletræet er da meget sjovere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.