Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

M (:

MoarHvidovre skriver:

Vi pynter først juletræ lille juleaften, så desværre intet billede.

Pynten er blandet af gammelt, nyt, perleplader/julepynt som børnene har lavet. Elsker når tingene er blandet. Så har jeg en en smuk stjerne fra Georg Jensen i toppen og selvfølgelig levende lys.

Ih, det lyder rigtig romantisk og hyggeligt! Hjælper børnene med at pynte? Eller er det en overraskelse julemorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Filuca

M (: skriver:

Hvor er det bare flot! Kan godt forså det skal heeeelt op til loftet! Det er bare så fint og hyggeligt!

Det er nemlig bare rigtig hyggeligt Især med lys i om aftenen - så ser det sådan her ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

M (:

Filuca skriver:

Det er nemlig bare rigtig hyggeligt Især med lys i om aftenen - så ser det sådan her ud

Wauw..

Anmeld

13. december 2011

Laura.

M (: skriver:

Hm, det er også ret dyrt, men vel ikke dyrere end et af plastik? Vi har fået vores foræret, da min kærestes lillebror sælger juletræer - hvor heldig har man lov at være?  

Jo, det er pebberet i priserne, men det kommer nu også helt an på hvor stort man vil have det. Men det er helt klart det pæneste

Anmeld

13. december 2011

Laura.

Filuca skriver:

Super flot - er bare helt vild med de røde julekugler

Anmeld

13. december 2011

Filuca

Laura. skriver:

Super flot - er bare helt vild med de røde julekugler

Heheh, Ikea's finest! Men dog nogle år gamle, så man kan ikke få lige præcis den slags mere...

Anmeld

13. december 2011

M (:

Laura. skriver:

Jo, det er pebberet i priserne, men det kommer nu også helt an på hvor stort man vil have det. Men det er helt klart det pæneste

Ja, jeg synes i hvert fald det skal være rigtigt.. Ellers kan det være lidt lige meget (vi holder ikke jul hjemme, så det er kun for hyggen!)..

Anmeld

13. december 2011

lio

Filuca skriver:

Ja da Det er første gang, at vi skal holde jul i vores nye hus, så vi ville have et træ, der går heeeelt op til loftet

Ser fantastisk ud. får mindreværds komplekser

Anmeld

13. december 2011

MorEllen

Her er vores juletre fra siste år  Vi har ikke købt eller pyntet ennu i år.. det bliver først nærmere julen 

Vi ville bare ha et lille træ, da vi synes det kler stuen bedst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

Billemyre

Har desværre ikke noget billede, da vi ikke ejer et juletræ og sikkert ikke kommer til det før vi selv skal holde jul engang, men vil da gerne lige forklarer hvordan juletræet hos mine forældre plejer at se ud.
I år skal vi nemlig holde jul hjemme hos dem og der plejer man at pynte træ enten lille juleaften eller om morgenen d. 24.
I "gamle dage" var det mig og min storebror, der gjorde det

Pynten på deres træ er i den lidt gammeldags ende; Træpynt (både malet og råt), papir kræmmerhuse (selvfølgelig med nødder og pebernødder i), små gyldne figurer som skinner når lysene er tændt, æbler, flag-guirlande, små røde glashjerter, bittesmå julekurve (som min engang har lavet af julemærker) og så kun med levende lys - Stjernen på toppen er flettet af lyst træ og er bare så fin.

Jeg elsker den stil - Er ikke til glitter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.