Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

SussieThyssen

M (: skriver:

Uha, der er mange herinde der har den tradition! Vi pynter altid vores før, men det er fordi jeg synes det er hyggeligt at have stående - og vi holder aldrig jul hjemme (kommer muligvis til det, når vi får nogle børn!).. Men vil gerne se det til jul!

Vi havde det også sådan, at i de år hvor vi holdt jul ved mine forældre, der pyntede vi altid juletræet d. 19, men der hvor julen blev/bliver holdt, sker det så først den 23.

Men...vi har så også vores juletræer stående lige til efter d. 6. januar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Vi havde det også sådan, at i de år hvor vi holdt jul ved mine forældre, der pyntede vi altid juletræet d. 19, men der hvor julen blev/bliver holdt, sker det så først den 23.

Men...vi har så også vores juletræer stående lige til efter d. 6. januar.

Ah, okay, så når I da trods alt at få lidt glæde af det (:

Anmeld

13. december 2011

M&M's Mor

jamen her er vores som ungerne har pyntet... og indtil d 24 står det der i hjørnet så vi kan komme rundt da vi ikke har verdens største stueer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

Laura.

Haha, kan godt forestille mig at hun kunne finde det morsomt! Og kan forestille mig, at hun kan pille af ligeså hurtigt, som du kan hænge på?

Lige præcis..

Anmeld

13. december 2011

freiasmor

Haha det tror jeg gerne.. Typisk, at den ikke vil bruge kradsebrættet - juletræet er da meget sjovere!

Ja hehe, men det kan selvfølgelig være fordi at træet står så tæt på hendes kradsetræ... så hun tror måske det er en del af hendes xD ej jeg ved ikke hvorfor træet er mest spændende

Anmeld

13. december 2011

M (:

freiasmor skriver:

Ja hehe, men det kan selvfølgelig være fordi at træet står så tæt på hendes kradsetræ... så hun tror måske det er en del af hendes xD ej jeg ved ikke hvorfor træet er mest spændende

Fordi de forbudte ting bare ER mere spændende.. Det kender jeg i hvert fald fra mig selv..

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

Ah, okay, så når I da trods alt at få lidt glæde af det (:

Ja bestemt og vi har skam levende julelys på det, næsten hver eneste aften

Anmeld

13. december 2011

Majobitten

Tak for kigget af de dejlige juletræer. Det bragte julestemningen tættere på. SKØNT

Anmeld

13. december 2011

freiasmor

Fordi de forbudte ting bare ER mere spændende.. Det kender jeg i hvert fald fra mig selv..

hehe det tror jeg desværre du har ret i

Anmeld

13. december 2011

M (:

jamen her er vores som ungerne har pyntet... og indtil d 24 står det der i hjørnet så vi kan komme rundt da vi ikke har verdens største stueer...

Ih, hvor fint med de mange farver! Elsker børnene ikke at pynte? Husker det selv som fantastisk hyggeligt at få lov at hjælpe.. Og efterhånden som man blev ældre måtte man putte dyrere og dyrere ting på..

De første mange år (0-7 år tror jeg ca.): hjemmelavet pynt, træpynt og plastik kugler..

De næste (ca. 8-12 år): Glaskugler, flag, lyskæde, stearin lys..

Ældre end 12 år: Nogle små glasfugle på klemmer, som skulle på de øverste grene og "sne" (ikke lametta, men noget lignende)..

Og vores juletræ står også i hjørnet pga. pladsmangel, tror det er sådan i mange hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.