Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Ja bestemt og vi har skam levende julelys på det, næsten hver eneste aften

Ej, hvor hyggeligt! Det må vi også prøve i år.. Til kærestens store glæde er lyskæden blevet væk.. (ØV!) Men er det ikke rimelig dyrt i lys?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

M (:

Her kommer endelig billeder af mit træ. Der er desværre ikke kommet lys på endnu, da vi liiiige skal have dem købt (og lyskæden er til kærestens store glæde blevet væk!)!

Smider muligvis endnu et billede, når det bliver fyldt med levende lys..

Og til i andre, bliv endelig ved med at smide billeder op! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

M (: skriver:

Ej, hvor hyggeligt! Det må vi også prøve i år.. Til kærestens store glæde er lyskæden blevet væk.. (ØV!) Men er det ikke rimelig dyrt i lys?

Nahh..så dyre er juletræslys jo heller ikke..og det afhænger jo af hvor stort et træ man har.

Juleaften og nytårsaften bruger vi selvfølgelig hele træet fyldt..omkring 40 lys, men de andre dage er det godt og vel 20..det bestemmer man jo selv

Anmeld

13. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Nahh..så dyre er juletræslys jo heller ikke..og det afhænger jo af hvor stort et træ man har.

Juleaften og nytårsaften bruger vi selvfølgelig hele træet fyldt..omkring 40 lys, men de andre dage er det godt og vel 20..det bestemmer man jo selv

Ja, okay, og ellers må man jo bare købe et ordentlig lager til januarudsalg

Anmeld

13. december 2011

M&M's Mor

Ih, hvor fint med de mange farver! Elsker børnene ikke at pynte? Husker det selv som fantastisk hyggeligt at få lov at hjælpe.. Og efterhånden som man blev ældre måtte man putte dyrere og dyrere ting på..

De første mange år (0-7 år tror jeg ca.): hjemmelavet pynt, træpynt og plastik kugler..

De næste (ca. 8-12 år): Glaskugler, flag, lyskæde, stearin lys..

Ældre end 12 år: Nogle små glasfugle på klemmer, som skulle på de øverste grene og "sne" (ikke lametta, men noget lignende)..

Og vores juletræ står også i hjørnet pga. pladsmangel, tror det er sådan i mange hjem!

jo pigerne elsker virkelig at de må være med til at pynte det...halleluja for de plastikkugler der kan fåes i dag som ligner glaskugler og ikke som dem man kunne få da mor her var barn... alle der har set de kugler vi har har været overbeviste om det var glaskugler og de har ikke kunne forstå hvordan jeg dog turde det med 2 små børn...har så forklaret dem at det altså kun er plastikkugler så folk har skulle hen og tjekke efter for om jeg nu var sikker... ved da hvad jeg køber... d. 24 kommer der dog også forskellige former for slik på så som de der sukkerstokke, chokoladejulekugler, julehjerter med lidt godter i men kommer det på nu ved jeg hvor jeg kan finde de 2 unge damer...

Anmeld

13. december 2011

M (:

M&M's Mor skriver:

jo pigerne elsker virkelig at de må være med til at pynte det...halleluja for de plastikkugler der kan fåes i dag som ligner glaskugler og ikke som dem man kunne få da mor her var barn... alle der har set de kugler vi har har været overbeviste om det var glaskugler og de har ikke kunne forstå hvordan jeg dog turde det med 2 små børn...har så forklaret dem at det altså kun er plastikkugler så folk har skulle hen og tjekke efter for om jeg nu var sikker... ved da hvad jeg køber... d. 24 kommer der dog også forskellige former for slik på så som de der sukkerstokke, chokoladejulekugler, julehjerter med lidt godter i men kommer det på nu ved jeg hvor jeg kan finde de 2 unge damer...

De er også virkelig blevet dygtige til at lave dem "nu om dage".. Men jeg synes nu stadig de skal være rigtige, men det ændrer sig sikkert, når der kommer børn i huset! 

Haha, du vil alligvel ikke udfordre skæbnen med to små slikmunde i huset?

Anmeld

13. december 2011

Lullaby

Vi regner med at købe et i weekenden i Rema. Det skal være et lille et fordi Cleo (vores smukke kat) synes at sådan et juletræ er det bedste stykke legetøj der findes og hun raserer det fuldstændig hvis hun kan komme til det. Al pynten bliver hevet af og trillet rundt så derfor skal det kunne bæres rundt så det kun står fremme når vi er hjemme

Anmeld

13. december 2011

M (:

Lullaby skriver:

Vi regner med at købe et i weekenden i Rema. Det skal være et lille et fordi Cleo (vores smukke kat) synes at sådan et juletræ er det bedste stykke legetøj der findes og hun raserer det fuldstændig hvis hun kan komme til det. Al pynten bliver hevet af og trillet rundt så derfor skal det kunne bæres rundt så det kun står fremme når vi er hjemme

Åh endnu en, hvis kat ikke kan finde ud af det der med juletræ! Men smart, at I køber et, som kan gemmes væk! 

Anmeld

13. december 2011

M&M's Mor

De er også virkelig blevet dygtige til at lave dem "nu om dage".. Men jeg synes nu stadig de skal være rigtige, men det ændrer sig sikkert, når der kommer børn i huset! 

Haha, du vil alligvel ikke udfordre skæbnen med to små slikmunde i huset?

he he mht de rigtig glaskugler havde jeg det på helt samme måde...lige indtil jeg fik børn og de kun pille... og nu efter jeg har fundet disse plastikkugler hvor der ikke er nogen grim samlingskant er jeg faktisk blevet ret glad for dem ved de ligner ægte så de får lov at blive i huset til de ikke kan mere...

Nej mor her er en kylling med de 2 krudtugler i huset...kan lige se dem for mig helt oppe i toppen af træet...

Anmeld

13. december 2011

M (:

M&M's Mor skriver:

he he mht de rigtig glaskugler havde jeg det på helt samme måde...lige indtil jeg fik børn og de kun pille... og nu efter jeg har fundet disse plastikkugler hvor der ikke er nogen grim samlingskant er jeg faktisk blevet ret glad for dem ved de ligner ægte så de får lov at blive i huset til de ikke kan mere...

Nej mor her er en kylling med de 2 krudtugler i huset...kan lige se dem for mig helt oppe i toppen af træet...

Hvis de ikke har samlingskant og ser "plastik-agtige ud" kan jeg også godt gå med til det.. 

Haha, tror du lige frem de ville kravle op efter det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.