Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

merichs

Sådan så vores juletræ ud i ´09. Jeg var (og er nok stadig lidt) ret minimalistisk, så der var ikke meget pynt på

Vi har ikke hentet juletræet i år endnu, men regner med at gøre det i weekenden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

freiasmor

vores er af plastic, og det er på billedet lige blevet taget frem og pyntet - og nogen af grenene er ikke særlig kønne...

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

M (: skriver:

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Så kommer du da til at vente til d. 23.

Her i huset bliver det ikke pyntet før, når vi skal holde julen for familien.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2011

Dansker I Holland

freiasmor skriver:

vores er af plastic, og det er på billedet lige blevet taget frem og pyntet - og nogen af grenene er ikke særlig kønne...

Haha vi har præcist det samme juletræ som jer Vores er dog ikke pyntet eller sat op endnu, men det er fordi vi skal holde jul i DK hos min bedste veninde(søsser)  

Anmeld

13. december 2011

Wimmie

Vi ville ikke bruge for mange penge på et juletræ da vi ikke selv skal holde juleaften herhjemme, men vi synes alligevel at vi skulle have et lille et for hyggens skyld.

Så vi fandt et lille og skævt træ i Bilka for 100 kr 

Billede 2: med dejlig blød pakke under 

Anmeld

13. december 2011

freiasmor

Dansker I Holland skriver:

Haha vi har præcist det samme juletræ som jer Vores er dog ikke pyntet eller sat op endnu, men det er fordi vi skal holde jul i DK hos min bedste veninde(søsser)  

hihi hvor sejt.. vores er købt i Panda varehus i Næstved

Anmeld

13. december 2011

M (:

merichs skriver:

Sådan så vores juletræ ud i ´09. Jeg var (og er nok stadig lidt) ret minimalistisk, så der var ikke meget pynt på

Vi har ikke hentet juletræet i år endnu, men regner med at gøre det i weekenden

Det er et meget fint træ (:

Efter min mening kan det simple være ligeså kønt som det med meget pynt, hjemmelavet pynt eller det med honningkager på

Anmeld

13. december 2011

M (:

freiasmor skriver:

Holder I det helt simpelt "kun" med lys? Eller kommer der mere på senere?

Anmeld

13. december 2011

Camulla

M (: skriver:

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Her er vores  

Anmeld

13. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Så kommer du da til at vente til d. 23.

Her i huset bliver det ikke pyntet før, når vi skal holde julen for familien.

Kærligst
Sussie

Uha, der er mange herinde der har den tradition! Vi pynter altid vores før, men det er fordi jeg synes det er hyggeligt at have stående - og vi holder aldrig jul hjemme (kommer muligvis til det, når vi får nogle børn!).. Men vil gerne se det til jul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.