Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

M (:

Morellen skriver:

Her er vores juletre fra siste år  Vi har ikke købt eller pyntet ennu i år.. det bliver først nærmere julen 

Vi ville bare ha et lille træ, da vi synes det kler stuen bedst

Ih, det er fint (og næsten blevet væk i alle gaverne! )!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

M (:

Billemyre skriver:

Har desværre ikke noget billede, da vi ikke ejer et juletræ og sikkert ikke kommer til det før vi selv skal holde jul engang, men vil da gerne lige forklarer hvordan juletræet hos mine forældre plejer at se ud.
I år skal vi nemlig holde jul hjemme hos dem og der plejer man at pynte træ enten lille juleaften eller om morgenen d. 24.
I "gamle dage" var det mig og min storebror, der gjorde det

Pynten på deres træ er i den lidt gammeldags ende; Træpynt (både malet og råt), papir kræmmerhuse (selvfølgelig med nødder og pebernødder i), små gyldne figurer som skinner når lysene er tændt, æbler, flag-guirlande, små røde glashjerter, bittesmå julekurve (som min engang har lavet af julemærker) og så kun med levende lys - Stjernen på toppen er flettet af lyst træ og er bare så fin.

Jeg elsker den stil - Er ikke til glitter...

Det lyder flot, og meget forskelligt fra hvordan vores pyntes! Vil meget gerne se et billede - også selvom det først kan blive efter jul..

Anmeld

13. december 2011

Peps

M (: skriver:

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Har desværre ikke noget billede på computeren. Men her plejer vi at lave et spiseligt juletræ. Det medfører at børnene oj jeg i løbet af december bager peberkager (pynter dem med glasur og chokoladeknapper osv den 23 dec), laver kræmmerhuse der bliver fyldt med juleslik og hjemmebagte pebernødder, laver bolsjestokke (skal for første gang selv lave dem i år...spændende), laver fine madariner med røde bånd, der bliver hængt på sammen med nogte røde kugler og selvfølgelig lys

Ungerne elsker det og synes at det er super fedt at de så skal plyndre juletræet i løbet af juledagene

Det er måske ikke det smukkeste juletræ i Danmark, men mine børn synes nestemt at det er det fedeste

Anmeld

13. december 2011

M (:

Peps skriver:

Har desværre ikke noget billede på computeren. Men her plejer vi at lave et spiseligt juletræ. Det medfører at børnene oj jeg i løbet af december bager peberkager (pynter dem med glasur og chokoladeknapper osv den 23 dec), laver kræmmerhuse der bliver fyldt med juleslik og hjemmebagte pebernødder, laver bolsjestokke (skal for første gang selv lave dem i år...spændende), laver fine madariner med røde bånd, der bliver hængt på sammen med nogte røde kugler og selvfølgelig lys

Ungerne elsker det og synes at det er super fedt at de så skal plyndre juletræet i løbet af juledagene

Det er måske ikke det smukkeste juletræ i Danmark, men mine børn synes nestemt at det er det fedeste

Uha, det ville jeg gerne se et billede af! Måske man kan tiltuske sig et efter jul? Og så giver det virkelig mening med "først skal træet vises, siden skal det spises"!

Anmeld

13. december 2011

Peps

Uha, det ville jeg gerne se et billede af! Måske man kan tiltuske sig et efter jul? Og så giver det virkelig mening med "først skal træet vises, siden skal det spises"!

Ja bestemt. Så må jeg lige lægge i huskeren at der skal et billede på Baby

Anmeld

13. december 2011

Billemyre

Det lyder flot, og meget forskelligt fra hvordan vores pyntes! Vil meget gerne se et billede - også selvom det først kan blive efter jul..

Jeg skal nok tage et kamera med 

Synes i øvrigt det er en vildt hyggelig tråd - Elsker juletræer (glitter eller ej, hehe!)

Anmeld

13. december 2011

Filuca

Qoco skriver:

Ser fantastisk ud. får mindreværds komplekser

Haha, vi havde også overvurderet loftshøjden lidt i stuen, så da vi fik træet hjem, kunne det ikke være der SÅ vi var nødt til at save af, både i bunden og i toppen for at det kunne være det

Anmeld

13. december 2011

M (:

Billemyre skriver:

Jeg skal nok tage et kamera med 

Synes i øvrigt det er en vildt hyggelig tråd - Elsker juletræer (glitter eller ej, hehe!)

Hihi tak.. 

Anmeld

13. december 2011

Laura.

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Så fandt jeg billedet.. Det er lille og skævt, men alligevel hyggeligt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

M (:

Laura. skriver:

Så fandt jeg billedet.. Det er lille og skævt, men alligevel hyggeligt..

Haha, hvor er det sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.