Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.277 visninger
147 svar
0 synes godt om
13. december 2011

M (:

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Laura.

M (: skriver:

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Desværre gik manden ikke med til at vi fik et rigtigt juletræ, selvom vi nu har pladsen til det. Så det blev til et kedeligt lille plastik juletræ der er købt i Jysk, og pyntet med små farvede julekugler, guld gearlande og lys i alle farver..

Jeg har ikke lige et billede af det, så det må komme på senere..

Anmeld

13. december 2011

M (:

Laura. skriver:

Desværre gik manden ikke med til at vi fik et rigtigt juletræ, selvom vi nu har pladsen til det. Så det blev til et kedeligt lille plastik juletræ der er købt i Jysk, og pyntet med små farvede julekugler, guld gearlande og lys i alle farver..

Jeg har ikke lige et billede af det, så det må komme på senere..

Øv, hvor kedeligt! Hvorfor må du ikke få et rigitg træ? For mig er det ikke rigtig jul uden et juletræ (her inkl. duften af gran!), og vi har anskaffet et på trods af, at vi egentlig ikke har vildt god plads

Vi rigtig gerne se et billede senere!

Anmeld

13. december 2011

Filuca

Ja da Det er første gang, at vi skal holde jul i vores nye hus, så vi ville have et træ, der går heeeelt op til loftet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

Laura.

M (: skriver:

Øv, hvor kedeligt! Hvorfor må du ikke få et rigitg træ? For mig er det ikke rigtig jul uden et juletræ (her inkl. duften af gran!), og vi har anskaffet et på trods af, at vi egentlig ikke har vildt god plads

Vi rigtig gerne se et billede senere!

Han synes det er for dyrt.. Men jo, det er helt klart pænest og hygligst med et rigtigt juletræ og til næste år VIL jeg have et rigtigt !

Anmeld

13. december 2011

Laura.

Filuca skriver:

Ja da Det er første gang, at vi skal holde jul i vores nye hus, så vi ville have et træ, der går heeeelt op til loftet

Hvor er det bare flot !

Anmeld

13. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi pynter først juletræ lille juleaften, så desværre intet billede.

Pynten er blandet af gammelt, nyt, perleplader/julepynt som børnene har lavet. Elsker når tingene er blandet. Så har jeg en en smuk stjerne fra Georg Jensen i toppen og selvfølgelig levende lys.

Anmeld

13. december 2011

M (:

Filuca skriver:

Hvor er det bare flot! Kan godt forså det skal heeeelt op til loftet! Det er bare så fint og hyggeligt!

Anmeld

13. december 2011

Filuca

Laura. skriver:

Hvor er det bare flot !

Tusind tak Vi er også meget tilfredse med det - og det bedste af det hele er, at vi selv har været ude i skoven og fælde det

Anmeld

13. december 2011

M (:

Laura. skriver:

Han synes det er for dyrt.. Men jo, det er helt klart pænest og hygligst med et rigtigt juletræ og til næste år VIL jeg have et rigtigt !

Hm, det er også ret dyrt, men vel ikke dyrere end et af plastik? Vi har fået vores foræret, da min kærestes lillebror sælger juletræer - hvor heldig har man lov at være?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.