Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

frkrbj

Hov, det var da ærgeligt... Så kan hun evt komme med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

trunte24

Muhmi skriver:

Altså... Silas sov herinde selvom jeg gik ned til hønsene, hvis han vågnede mens jeg var dernede... Tja, så kunne han jo altså ikke rigtig så meget da han var 2 mdr....

Hvis det tager maks fem minutter, så ville jeg godt kunne finde på det... Man kan også blive for parnoid...

Nemlig

Anmeld

8. december 2011

_-Kathrine-_

Anonym skriver:

Tak for svar og hjælp piger.. Især jer som ikke automatisk dømte mig som lortemor fordi jeg overvejede det!!! NOget andet er at jeg personligt ikke kan høre det i babyalarmen når hun gylper i søvne (og vender hovedet til side), så hvis det skal være med den på skal man jo glo på dem konstant når de sover..

men ligemeget for hun vågnede lige før jeg skulle ned. 

Selvfølgelig er du ikke en lortemor fordi du vil sætte en vask over! Det kan jeg sgu ikke hidse mig op over! Gør du bare det en anden gang, hvis det blir aktuelt

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

Toshiba skriver:

jeg ville aldrig forlade et spædbarn uden alarm... der kan ske så meget selv om de sover....

Ka det har denne ravnemor altså gjort jeg bor på 4. sal og benyttede mig en gang imellem mig af at hun tog en lur oppe i lejl. til lige at sætte en vask over. Var væk i højst fem minutter.

Anmeld

8. december 2011

Muhmi

Jeg kan godt forstå at du føler dig dømt herinde... Det synes jeg desværre der er tendens til at gøre rigtig hurtigt herinde...

Din baby er 2 mdr... Hun kan godt tåle at ligge sikkert i hendes lift i fem minutter, mens du render derned... Hvad gjorde man ikke da der ikke fandtes babyalarmer? Altså, jeg ved med sikkerhed at man ikke tog baby med alle vejne man var, heller ikke når man gik i bad...

Vil lige fortælle dig hvad MIN mor har gjort imod mig da jeg var spæd.. Hun kørte simpelthen min storebror i børnehave mens jeg trygt lå og sov videre derhjemme... Turen tog ca. 7-10 minutter og jeg er altså overlevet denne misrøgt... Hehe.. Vi kan jo ikke våge over vores små pus hele tiden, så ville vi da aldrig komme i bad eller sove selv...

Næste gang, så brug din fornuft og dit hjerte til at fortælle dig hvad der er rigtigt at gøre i sådan en situation...

Anmeld

8. december 2011

Janni.

Jeg kan læse mig frem til at du har løst situationen. Men jeg kunne sagtens finde på at gå ned og sætte vasketøj over. 

Som du skrev: man kan ikke høre alt i en babyalarm, og jeg tjekker da ikke mit barn hver 5. min når jeg ved han sover. 

Sat på spidsen, så er man måske også en dårlig mor fordi man ikke tjekker sit barn om natten, fordi man tillader sig at sove? 

Nej du, sæt du bare vasketøj over. Skulle der ske noget, så vil det nok også ske hvis du var i et andet rum i jeres hjem. 

Jeg lader da ofte baby alarm stå i et rum, for at ordne noget i et andet rum, når han sover ude. Det kan da snildt tage 5 min, og ikke altid jeg hører alarmen med det samme, men han har altså ikke taget skade. 

Har SP's ord for at min dreng er glad og velfungerende (hun har lige været her idag) 

Anmeld

8. december 2011

SaNiNa

Når jeg skal ned og sætte en vask over lader jeg døren stå åben så jeg kan høre hvis hun vågner. så tager det jo kun et split sek at kommer op. men nu er det også mine svigerforældre som bor neden under os så ved jo der ikke kommer andre ind i opgangen.

Jeg tager heller ikke Naia ud af bilen hvis hun er fladet i søvn når jeg henter Nicklas. Hun sover utrolig let og det mindste så er hun vågen ogmi forvejen sover hun ikke meget i løbet af dagen. Så hvis hun kommer med ind i en lille bitten gang med 4 vilde børn så hun vågen og dybt ulykkelig i lang lang tid efter

Vi skynder os bare at komme ud af døren og ud til hende.

Anmeld

8. december 2011

Janni.

Muhmi skriver:

Jeg kan godt forstå at du føler dig dømt herinde... Det synes jeg desværre der er tendens til at gøre rigtig hurtigt herinde...

Din baby er 2 mdr... Hun kan godt tåle at ligge sikkert i hendes lift i fem minutter, mens du render derned... Hvad gjorde man ikke da der ikke fandtes babyalarmer? Altså, jeg ved med sikkerhed at man ikke tog baby med alle vejne man var, heller ikke når man gik i bad...

Vile lige fortælle dig hvad MIN mor har gjort imod mig da jeg var spæd.. Hun kørte simpelthen min storebror i børnehave mens jeg trygt lå og sov videre derhjemme... Turen tog ca. 7-10 minutter og jeg er altså overlevet denne misrøgt... Hehe.. Vi kan jo ikke våge over vores små pus hele tiden, så ville vi da aldrig komme i bad eller sove selv...

Næste gang, så brug din fornuft og dit hjerte til at fortælle dig hvad der er rigtigt at gøre i sådan en situation...

Nemlig. 

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

Muhmi skriver:

Vile lige fortælle dig hvad MIN mor har gjort imod mig da jeg var spæd.. Hun kørte simpelthen min storebror i børnehave mens jeg trygt lå og sov videre derhjemme... Turen tog ca. 7-10 minutter og jeg er altså overlevet denne misrøgt... Hehe.. Vi kan jo ikke våge over vores små pus hele tiden, så ville vi da aldrig komme i bad eller sove selv...

Ja for Søren da, man ska passe på Jeg har også gjort det.

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tusind tak! Var også derfor jeg er anonym. Hvis folk så bare skrev "personligt ville jeg ikke fordi..", det ville jeg synes var fint, det er jo det jeg eftersøger.. men i stedet bliver det til sådan noget med "hvordan ville du lige have det med dig selv hvis din baby blev kvalt imens du var væk??". Jamen jeg spurgte jo bare!

Men uha, din mor er da en frygtelig mor hva? Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.