Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

smokin

Bshizzle skriver:

Den hopper jeg med på...

Jeg tør dårligt nok gå ind og betale for benzin mens min dreng sidder i autostolen i bilen...
så faktisk tager jeg ham altid med.. selvom jeg er tlbage inden for 1½ min.

Jeg vil evt råde dig til at få en til at hjælpe dig med at sætte vasken over eller holde øje med dit barn de små 5 min.

Jeg har også forladt min datter få gange i bilen for at betale for benzin og min samvittighed har været sort  Ville aldrig forlade et barn i en lejlighed.. slet ikke et spædbarn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

lidt svært når hun ikke har faste soverytmer i løbet af dagen... hun styrer det selv, for der er stor forskel på hvornår hun er træt eller ej. det kommer meget an på hvordan natten har været så det kan jeg altså ikke lige planlægge mig fra.. som også skrevet til en anden er det vildt svært at få vasketider har i området fordi der altid er booket op en hel uge frem, så hvis jeg ikke bruger den her kan jeg først vaske om en uge, måske mere, og har allerede meget vasketøj.. så ved ikk lige hvad jeg så skal gøre

Ikke negativt, men køb en vaskemaskine. Så har du ikke det problem, så kan du vaske når det passer dig.

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Du har jo taget dit valg.. så hvorfor spørge til råds her inde..  

hold op hvor kan i være stride!!! Jeg har da ikke taget mit valg, jeg spørger, og når i så kommer med forslag er jeg da nødt til at skrive hvorfor det ikke kan lade sig gøre! hvad skal jeg ellers gøre? lyve? Sige: "Nåh ja god idé, naboen kan bare tage den lille", selvom det ikke kan lade sig gøre? 

Men jo, kan godt se det frygtelige i at spørge efter råd som nybagt mor.

Anmeld

8. december 2011

smokin

Anonym skriver:

vi taler ikke med naboerne her i opgangen.. de er lidt nogle "særlige" typer eller hvad man skal sige. men hvad havde du så forestillet dig man skulle gøre hvis hverken vække eller tage baby med og det er svært at få tider??? også lidt træls at løbe tør for tøj og stofbleer til en lille.... 

Få en vaskemaskine i hjemmet hvis problemet med at booke tider i vaskekælderen er så grælt. Problem solved!

Og de lejes altså helt ned i 99 kr om måneden hvis man ikke har råd til at købe en. både store og små. 

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ikke negativt, men køb en vaskemaskine. Så har du ikke det problem, så kan du vaske når det passer dig.

der er ikke plads i lejligheden  

Anmeld

8. december 2011

kitra

Jeg synes da bare du skal smutte ned med det vasketøj. hun ligger jo sikkert og du skynder dig jo alt hvad du kan. tvivler på der kommer nogen og tager hende i din lejlighed. Tænk på før alarmens tid der tror jeg altsår også babyer lå alene i kort tid uden de tog skade så længe de ligger sikkert.

Anmeld

8. december 2011

Bshizzle

hold op hvor kan i være stride!!! Jeg har da ikke taget mit valg, jeg spørger, og når i så kommer med forslag er jeg da nødt til at skrive hvorfor det ikke kan lade sig gøre! hvad skal jeg ellers gøre? lyve? Sige: "Nåh ja god idé, naboen kan bare tage den lille", selvom det ikke kan lade sig gøre? 

Men jo, kan godt se det frygtelige i at spørge efter råd som nybagt mor.

Jeg er såmen ikke strid.. jeg siger bare MIN mening..

Jeg styrer ikke hvad du vil, må eller kan.. gør som du selv føler du har det bedst med.
Jeg siger bare hvad jeg ville ha gjort og kommet med råd/vejledning som vi er bedst til her inde..

Men følg dit eget hjerte.. hvis du vil ned og vaske tøj ( du har travlt nu.. 5 min til.. ) .. så gør du bare det.

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

der er ikke plads i lejligheden  

Nej okay.

Men altså min søn er 11 mdr godtnok, men hvis han sover kan jeg altså godt finde på bare at gå i bad, det tager 15 min, og det tager han ikke skade af det siger min SP også.

Da han var 3 mdr, rendte jeg 1 gang ned og tømte postkassen nede i bunden af opgangen (bor på 3. sal) men min baby alarm strækkede dog også.

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Er anonym fordi jeg er bange for nogen tænker det er total uhørt det jeg overvejer.. Er stadig nybagt mor med en lille på 2 mdr så det er sådan lige at finde ud af hvad man må og ikke må...

har en vasketid her kl 13 og den lille er faldet i søvn.. kan jeg tillademig at gå ned og sætte tøj over og lade den lille ligge alene oppe i lejligheden? Det tager 5 minutter max at sætte over...

babyalarmen kan ikke nå derned, men synes det er synd at vække hende for at tage hende med derned.. hvad siger i????

jeg ville aldrig gøre det. men kan godt se det er svært (har vaskemaskine i lejligheden), kan du ikke tage hende med i liften?

På den anden side det er jo ikke meget anderledes end når man sætter barnevognen udenfor i haven eller andet med en babyalarm! (ændre lige mening)

Anmeld

8. december 2011

trunte24

Toshiba skriver:

hva hvis hun gylper som du går ud af døren - for det i den gale hals  og ikke kan få luft?? Så er 5 minutter sku for lang tid før man er tilbage - og du kan af goe grunde ikke høre det

Jeg ville IKK turde - så hellere vaske lidt i hånden

Ej hold nu. Det gør de jo ikke. De vender jo hovedet til siden. Har aldrig hørt om babyer der er blevet kvalt i deres eget gylp.

Hvad så i gamle dage, da der ikke var alarmer og baby stod nede i haven og sov? Tror du de kunne høre hvis baby gylpede der? Eller bare om natten hvis baby sover på eget værelse? Man kan jo ikke høre gylp.

Synes måske lige det var en unødvendig ting at skrive. Det kommer jo til at lyde som om hun er en forfærdelig dårlig mor fordi hun overvejer dette!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.