Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

hun sover ekstremt let og vågner af ingenting men kan da prøve... bare synd

Nå for hulen.. ja, det er næsten synd hvis hun blir vækket..! Hvor ærgeligt alarmen ikke rækker derned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Der er vel ik en nabo der li kan høre efter barnet, men du smutter ned med vasketøjet?

Jeg ville bare ikke turde, at forlade barnet - og ej heller at vække det, for at få vasket tøj..

vi taler ikke med naboerne her i opgangen.. de er lidt nogle "særlige" typer eller hvad man skal sige. men hvad havde du så forestillet dig man skulle gøre hvis hverken vække eller tage baby med og det er svært at få tider??? også lidt træls at løbe tør for tøj og stofbleer til en lille.... 

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

heidi30 skriver:

HAr du måske en nabo som lige kunne stikke hovedet indenfor i de 5 min. det tager?

dem der bor her i opgangen er lidt.. hvad skal man sige... "specielle".. så det er jeg ikke lige så glad ved nej

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Hvis barnet ligger og sover i lift, så kan du da nemt tage bebs med i vaskekælderen....

det kommer da sørme an på barnet.. min pige sover meget let og der skal intet til for hun vågner

Anmeld

8. december 2011

2721

Anonym skriver:

er næsten stensikkert hun vågner, hun sover meget let der skal ikke meget til før hun slår øjnene op... men kan vel godt prøve.. bare lidt svært med vasketøjskurv i den anden hånd

Hvis hun sover meget let ville jeg ikke smutte da der er stor risiko for at hun jo så vågner.
Håber du finder en løsning

Anmeld

8. december 2011

Maja88

jeg ville gøre det..  men ville da klart være at foretrække at alarmen kan gå op... men nu den ikke gør det.. så afsted og skynd dig....

jeg går også i bad selvom min datter sover.. så

Anmeld

8. december 2011

Hvem?

Anonym skriver:

vi taler ikke med naboerne her i opgangen.. de er lidt nogle "særlige" typer eller hvad man skal sige. men hvad havde du så forestillet dig man skulle gøre hvis hverken vække eller tage baby med og det er svært at få tider??? også lidt træls at løbe tør for tøj og stofbleer til en lille.... 

Jeg tænker at bebs må have noget nogenlunde faste spisetider, så ville jeg booke mine vasketider derefter, således at når bebs har spist, eller inden, så ska i smutte ned med vasketøjet.

Anmeld

8. december 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

hvem skulle det lige være??? folk er jo på arbejde og i skole i løbet af dagen, og det passer dårligt med aftenvask... 

Du har jo taget dit valg.. så hvorfor spørge til råds her inde..  

Anmeld

8. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Er anonym fordi jeg er bange for nogen tænker det er total uhørt det jeg overvejer.. Er stadig nybagt mor med en lille på 2 mdr så det er sådan lige at finde ud af hvad man må og ikke må...

har en vasketid her kl 13 og den lille er faldet i søvn.. kan jeg tillademig at gå ned og sætte tøj over og lade den lille ligge alene oppe i lejligheden? Det tager 5 minutter max at sætte over...

babyalarmen kan ikke nå derned, men synes det er synd at vække hende for at tage hende med derned.. hvad siger i????

hva hvis hun gylper som du går ud af døren - for det i den gale hals  og ikke kan få luft?? Så er 5 minutter sku for lang tid før man er tilbage - og du kan af goe grunde ikke høre det

Jeg ville IKK turde - så hellere vaske lidt i hånden

Anmeld

8. december 2011

heidi30

Anonym skriver:

dem der bor her i opgangen er lidt.. hvad skal man sige... "specielle".. så det er jeg ikke lige så glad ved nej

Ja så kan jeg godt se dit problem. 

Jeg ville nok prøve at se om jeg kunne bære liften med ned.

Hvis I kan booke vasketiden frem i tiden, kunne du evt. booke nogle aftentider fremover når I er 2 hjemme så I ikke har problemet igen. Bare en tanke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.