Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Jakob'sMor

Valle81 skriver:

Som jeg kan læse, så kommer jeg til at gå i mod strømmen her.

Jeg ville gøre det.

Jeg er mor til 3 unger og har aldrig ejet en babyalarm. Når mine sover går jeg da også ud med skrald, støvsuger osv hvor jeg ikke kan høre dem. Hvad skulle der ske, at de græder??? Jamen i det ene minut overlever de nok.

Jeg synes folk er hurtige til at flyve op, og jeg får nok høvl for min mening, men så må det være sådan:0)

Go vask:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

madsenmor

jeg ved godt at din vaske tid forlængst er startet og du nok har fundet ud af hvad du gør som passer til dig...

personligt ville jeg uden at være bekymret smutte ned og sætte tøjet over, det tager ikke lang tid og ja pyt med at alarmen ikke rækker for du kommer ikke mange sekunder hurtiger op om du høre den lille eller ej, og hvad nu hvis du bode i hus og den lille stod ude ville du så også være i tvivl om du lige skulle smutte i kælderne og sætte tøj over???

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Jakob'sMor skriver:

Anmeld

8. december 2011

Rødhætte

Morellen skriver:

Nu er kl over 13 kan jeg se, så håber du har fundet ud af det med vasken.. Vil bare lige sige at jeg synes slet ikke det er uansvarligt at gå ned og sætte en vask over. Det er jo det samme som at jeg går ned i kælderen i vores hus og sætter over en vask der (og nei, jeg bruger ikke alarmen når jeg gør det.. ) .. man skal ikke blive for hysterisk heller

Anmeld

8. december 2011

Sara.

Zette skriver:

Ja selvfølgelig For jeg kan jo ikke se hende overhovedet imens jeg går derind ...... NEJ! Jeg kunne aldrig finde på at lukke døren og gå fra mit barn for at vaske tøj.... så hellere at jeg kan se og vinke til hende i autostolen... 

Derhjemme ligger hun i liften og man kan låse døren....

Bilen kan stjæles, køres ind i osv...

Ja jeg ville tusinde gange hellere lade mit barn ligge og sove trygt i liften hjemme i mens jeg går ned med vasketøj, end at lade det sidde i bilen....

(selvfølgelig kan man betale benzin ved bilen, men tænker på der hvor man går ind på tanken....)

Anmeld

8. december 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Tusind tak! Var også derfor jeg er anonym. Hvis folk så bare skrev "personligt ville jeg ikke fordi..", det ville jeg synes var fint, det er jo det jeg eftersøger.. men i stedet bliver det til sådan noget med "hvordan ville du lige have det med dig selv hvis din baby blev kvalt imens du var væk??". Jamen jeg spurgte jo bare!

Men uha, din mor er da en frygtelig mor hva? Hehe

Ja for søren, hun har jo virkelig mishandlet mig

Syns sku det er mere synd at vække en sovende baby end det er lige at smutte ned i vaskekælderen eller i bh med den store i fem-ti minutter... Håber du fik vasket btw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.