Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Sara.

Jeg har flere gange vasket i vaskekælderen da mine unger var små og sov....

Det vel det samme som at bo i et hus med flere etager og barnet så sover på øverste imens men går ned og vasker?

Kan ikke forstå hvorfor der skal være så meget hulumhej omkring det.... Du skal jo ha vasket tøj :-) og dit barn sover....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

marloutti

kitra skriver:

Jeg synes da bare du skal smutte ned med det vasketøj. hun ligger jo sikkert og du skynder dig jo alt hvad du kan. tvivler på der kommer nogen og tager hende i din lejlighed. Tænk på før alarmens tid der tror jeg altsår også babyer lå alene i kort tid uden de tog skade så længe de ligger sikkert.

Den her hopper jeg lige med på.... 

Man står jo heller ikke konstant med hovedet nede i barnevognen, når bebsen sover tre timer til middag!!! Så afsted med dig i fuld firspring, det skal nok gå...

Anmeld

8. december 2011

Sabsy

Ifølge andre tror jeg du skal pakke hende ind i bobbelplast også bærer hende igennem hele livet - aldrig have hende udenfor opsyn..

Gå ned og vask, jeg har tit luftet hunden nede foran, været nede i kælderen, løbet over i kiosken (overfor)... Og han lever sku endnu

Det havde været noget andet hvis du skulle blive ved vaskemaskinen uden hele vasketuren

Anmeld

8. december 2011

Darling<3

Jeg var smuttet i vaskekælderen i 5 minutter

Hvad skulle der kunne ske, mens barnet er alene?

Anmeld

8. december 2011

Drømme

Anonym skriver:

mit barn ligger i en lift så der skal noget vild akrobatik til for at falde ud af den i hvert fald

Hvorfor så ikke tage liften med ?

Anmeld

8. december 2011

<3

Hvis den er i en lift så tager du den da bare med???

Anmeld

8. december 2011

twinny

Altså jeg ville gøre det...   ellers ville jeg sku da aldrig få lavet noget.. Det er jo heller ikk sikker man lige høre bebs med det samme, når man er i bad (og jeg stormer altså ikk ud a badet, hvis jeg står med sæbe i håret og helt våd, hvis en a drengene begynder at græde) eller støvsuger... jaah også er jeg sikkert en dårlig mor...

Og hvis det endelig er kan du jo tage babyalarmen med i lommen, den rækker jo et stykke ned a trappen.. Så er det endnu kortere tid hun skal være "alene"...

Nå kan se det var ligemeget..

Anmeld

8. december 2011

smokin

Sara. skriver:

Jeg synes det er værre at forlade sit barn i en autostol i bilen end det er at efterlade det i lejligheden, liggende sovende i en lift..............

Ja selvfølgelig For jeg kan jo ikke se hende overhovedet imens jeg går derind ...... NEJ! Jeg kunne aldrig finde på at lukke døren og gå fra mit barn for at vaske tøj.... så hellere at jeg kan se og vinke til hende i autostolen... 

Anmeld

8. december 2011

MorEllen

Nu er kl over 13 kan jeg se, så håber du har fundet ud af det med vasken.. Vil bare lige sige at jeg synes slet ikke det er uansvarligt at gå ned og sætte en vask over. Det er jo det samme som at jeg går ned i kælderen i vores hus og sætter over en vask der (og nei, jeg bruger ikke alarmen når jeg gør det.. ) .. man skal ikke blive for hysterisk heller

Anmeld

8. december 2011

SukkerDronning

Muhmi skriver:

Jeg kan godt forstå at du føler dig dømt herinde... Det synes jeg desværre der er tendens til at gøre rigtig hurtigt herinde...

Din baby er 2 mdr... Hun kan godt tåle at ligge sikkert i hendes lift i fem minutter, mens du render derned... Hvad gjorde man ikke da der ikke fandtes babyalarmer? Altså, jeg ved med sikkerhed at man ikke tog baby med alle vejne man var, heller ikke når man gik i bad...

Vil lige fortælle dig hvad MIN mor har gjort imod mig da jeg var spæd.. Hun kørte simpelthen min storebror i børnehave mens jeg trygt lå og sov videre derhjemme... Turen tog ca. 7-10 minutter og jeg er altså overlevet denne misrøgt... Hehe.. Vi kan jo ikke våge over vores små pus hele tiden, så ville vi da aldrig komme i bad eller sove selv...

Næste gang, så brug din fornuft og dit hjerte til at fortælle dig hvad der er rigtigt at gøre i sådan en situation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.