Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.448 visninger
85 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Anonym trådstarter

Er anonym fordi jeg er bange for nogen tænker det er total uhørt det jeg overvejer.. Er stadig nybagt mor med en lille på 2 mdr så det er sådan lige at finde ud af hvad man må og ikke må...

har en vasketid her kl 13 og den lille er faldet i søvn.. kan jeg tillademig at gå ned og sætte tøj over og lade den lille ligge alene oppe i lejligheden? Det tager 5 minutter max at sætte over...

babyalarmen kan ikke nå derned, men synes det er synd at vække hende for at tage hende med derned.. hvad siger i????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Er anonym fordi jeg er bange for nogen tænker det er total uhørt det jeg overvejer.. Er stadig nybagt mor med en lille på 2 mdr så det er sådan lige at finde ud af hvad man må og ikke må...

har en vasketid her kl 13 og den lille er faldet i søvn.. kan jeg tillademig at gå ned og sætte tøj over og lade den lille ligge alene oppe i lejligheden? Det tager 5 minutter max at sætte over...

babyalarmen kan ikke nå derned, men synes det er synd at vække hende for at tage hende med derned.. hvad siger i????

jeg ville aldrig forlade et spædbarn uden alarm... der kan ske så meget selv om de sover....

Anmeld

8. december 2011

2721

Den er svær, men jeg ville sige ja, det kan du godt, hvis det vitterligt kun tager 5 min og dit barn ligger sikkert sådan at hvis det vågner ikke kan falde ned eller på anden vis komme til skade

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

Jeg ville få en anden vasketid..

Anmeld

8. december 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg ville finde en anden vasketid, hvor du ved barnet et vågen, jeg ville dog heller aldrig vække et barn for at gå ned og sætte en vask over, og nej, jeg ville heller aldrig forlade barnet, når der ikke er alarm på.

Anmeld

8. december 2011

K&S

BJNGJ. skriver:

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

jeg ville aldrig forlade et spædbarn uden alarm... der kan ske så meget selv om de sover....

okay

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Den er svær, men jeg ville sige ja, det kan du godt, hvis det vitterligt kun tager 5 min og dit barn ligger sikkert sådan at hvis det vågner ikke kan falde ned eller på anden vis komme til skade

mit barn ligger i en lift så der skal noget vild akrobatik til for at falde ud af den i hvert fald

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

det er vanvittig svært at få en vasketid her hvor jeg bor der er næsten altid booket op i hvert fald en uge frem, så er nødt til at bruge den jeg har fået

Anmeld

8. december 2011

Bshizzle

Toshiba skriver:

Den hopper jeg med på...

Jeg tør dårligt nok gå ind og betale for benzin mens min dreng sidder i autostolen i bilen...
så faktisk tager jeg ham altid med.. selvom jeg er tlbage inden for 1½ min.

Jeg vil evt råde dig til at få en til at hjælpe dig med at sætte vasken over eller holde øje med dit barn de små 5 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.