Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

mit barn ligger i en lift så der skal noget vild akrobatik til for at falde ud af den i hvert fald

Hvis det ligger i liften, kan du så ikke lige smutte den med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

2721

Anonym skriver:

mit barn ligger i en lift så der skal noget vild akrobatik til for at falde ud af den i hvert fald

Kunne du så ikke forsigtigt bære baby med eller er det helt umuligt samtidig med vasketøjet??

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Jeg ville finde en anden vasketid, hvor du ved barnet et vågen, jeg ville dog heller aldrig vække et barn for at gå ned og sætte en vask over, og nej, jeg ville heller aldrig forlade barnet, når der ikke er alarm på.

lidt svært når hun ikke har faste soverytmer i løbet af dagen... hun styrer det selv, for der er stor forskel på hvornår hun er træt eller ej. det kommer meget an på hvordan natten har været så det kan jeg altså ikke lige planlægge mig fra.. som også skrevet til en anden er det vildt svært at få vasketider har i området fordi der altid er booket op en hel uge frem, så hvis jeg ikke bruger den her kan jeg først vaske om en uge, måske mere, og har allerede meget vasketøj.. så ved ikk lige hvad jeg så skal gøre

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

se svar ovenfor

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Den hopper jeg med på...

Jeg tør dårligt nok gå ind og betale for benzin mens min dreng sidder i autostolen i bilen...
så faktisk tager jeg ham altid med.. selvom jeg er tlbage inden for 1½ min.

Jeg vil evt råde dig til at få en til at hjælpe dig med at sætte vasken over eller holde øje med dit barn de små 5 min.

hvem skulle det lige være??? folk er jo på arbejde og i skole i løbet af dagen, og det passer dårligt med aftenvask... 

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Hvis det ligger i liften, kan du så ikke lige smutte den med?

hun sover ekstremt let og vågner af ingenting men kan da prøve... bare synd

Anmeld

8. december 2011

Hvem?

Anonym skriver:

lidt svært når hun ikke har faste soverytmer i løbet af dagen... hun styrer det selv, for der er stor forskel på hvornår hun er træt eller ej. det kommer meget an på hvordan natten har været så det kan jeg altså ikke lige planlægge mig fra.. som også skrevet til en anden er det vildt svært at få vasketider har i området fordi der altid er booket op en hel uge frem, så hvis jeg ikke bruger den her kan jeg først vaske om en uge, måske mere, og har allerede meget vasketøj.. så ved ikk lige hvad jeg så skal gøre

Der er vel ik en nabo der li kan høre efter barnet, men du smutter ned med vasketøjet?

Jeg ville bare ikke turde, at forlade barnet - og ej heller at vække det, for at få vasket tøj..

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Kunne du så ikke forsigtigt bære baby med eller er det helt umuligt samtidig med vasketøjet??

er næsten stensikkert hun vågner, hun sover meget let der skal ikke meget til før hun slår øjnene op... men kan vel godt prøve.. bare lidt svært med vasketøjskurv i den anden hånd

Anmeld

8. december 2011

heidi30

HAr du måske en nabo som lige kunne stikke hovedet indenfor i de 5 min. det tager?

Anmeld

8. december 2011

Corn

Anonym skriver:

Hvis barnet ligger og sover i lift, så kan du da nemt tage bebs med i vaskekælderen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.