Hvorfor lige den barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

hende-nanna

Josesmor skriver:

Jeg kan kun give dig 100% ret. Odder er = Kvalitet

Vi fik også den dårlige sending med hjul og har fået 4 nye..

Jeg vil sige angående det med nogen skriver at odder stelet er stift.., så syntes jeg det er rart, fordi jeg personligt får ondt i ryggen hvis jeg kører med en barnevogn med for blødt stel fordi man skal trykke så langt ned før man kan dreje den.. Bare min mening

Som jeg vist har nævnt et par gange før, så er det jo individuelt hvilken barnevogn man mest er til 

Jeg har også kun oplevet én Odder-vogn, men den er bare FOR stiv i stellet til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Mille83

nannafrederiksen skriver:

Mindes nemlig at jeg kunne kigge over den da hendes datter bruge den (altså da jeg var 10 år) 

Hehe ved ikke om den fandtes dengang, har ingen anelse, men du kan evt. google bugaboo så kan du se den 

Anmeld

26. november 2011

Josesmor

Som jeg vist har nævnt et par gange før, så er det jo individuelt hvilken barnevogn man mest er til 

Jeg har også kun oplevet én Odder-vogn, men den er bare FOR stiv i stellet til mig 

Ja ja, også bare min mening -)

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Josesmor skriver:

Ja ja, også bare min mening -)

Det ved jeg, og den skal du så absolut have lov til at beholde! 

Men vil dog give dig ret i, at nogle barnevogne er for løse, så man bliver nødt til at bruge hele kroppen når man skal dreje og over hump 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Mille83 skriver:

Hehe ved ikke om den fandtes dengang, har ingen anelse, men du kan evt. google bugaboo så kan du se den 

Det er den, men mener den kan fåes i flere størrelser  

Anmeld

26. november 2011

Tona

Det bedste er at du er glad for den! Men bliver den ikke svær at sælge når der ikke er mærke på den? Eller vil du give den til genbrug når I er færdige med den?  Billigt er det i hvert fald :-D

Jeg tror bare at jeg giver den tilbage til genbrug når vi engang er færdig med den. Så kan den glæde nogle andre som heller ikke har for mange penge  Men det vilde er at nogen gav den til genbrug i første omgang, for den var såååå fin og kunne sagtens være solgt. Men i stedet var vi heldige og det var tiltrængt for vi havde ikke for mange penge

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Amandas-mor skriver:

Jeg tror bare at jeg giver den tilbage til genbrug når vi engang er færdig med den. Så kan den glæde nogle andre som heller ikke har for mange penge  Men det vilde er at nogen gav den til genbrug i første omgang, for den var såååå fin og kunne sagtens være solgt. Men i stedet var vi heldige og det var tiltrængt for vi havde ikke for mange penge

Du har helt ret! Der er sikker andre som står i samme nød som jer 

Anmeld

26. november 2011

SukkerDronning

An&Jo skriver:

Jeg har stemt stokke, da det uden tvivl er den bedste vogn nogensinde som jeg har haft hænderne i..
Den eneste ulempe er at barnevognskassen er så kort, så jeg valgte kunat have den med klapvognsdelen, og det er den vogn jeg bruger mest..

Men jeg har prøvet lidt af hvert når det kommer til vogne..
Jeg startede med en brugt odder fra 2008 på det klassiske stel, den var tung og rigtig træls at køre med, og jeg blev SÅ hurtigt træt af den..
Da jeg så fik børnepengene fra Johannes far, valgte jeg at bruge største delen af dem på en ny vogn og endte med en emmaljunga på uniq stellet, og udover stokken, så er det uden tvivl den bedste vogn, det er ihvertfald den bedste barnevogn jeg nogensinde har ejet..
Jeg solgte den fordi jeg ikke følte vi fik den brugt nu hvor han ikke skulle have vogn med i dagplejen udover når de skulle i legestue eller han skulle i gæstepleje..
købte så en brugt basson fra 2007 til det formål, den var egentlig fin nok og den står stadig ude i skuret, men så synes jeg pludselig at klapvognen blev for kold fordi der blev koldere i vejret, og jeg valgte så at købe en brugt odder på xdream2 stellet, fik den til en rigtig god pris og den er kun 2 år gammel, regner med at det bliver den sidste barnevogn jeg skal eje..

Men jeg er lidt mærkelig, og bliver hurtig træt af tingene og kan godt finde på at købe nyt af noget igen.. lige nu overvejer jeg at sælge klapvognen fordi jeg gerne vil have en anden farve.. så jeg er lidt skør på det punkt..

Det lyder SÅ meget som mig! Folk GLOR altid når jeg fortæller at jeg nu har haft 3 barnevogne og 2 klapvogne og en kombivogn jeg aldrig brugte  Jeg har kun ét barn haha ELSKER barnevogne..

Pt har jeg en Emmaljunge combivogn og en lækker odder vogn og en odder paraply-klapvogn. Vil til en hver tid anbefale odder, den er af MEGET bedre kvalitet! Jeg kan godt lide at den er stiv i stellet, men det er jo meget individuelt..

Anmeld

26. november 2011

Molly8

Denne tråd har sikkert været oppe og vende før, men jeg tænkte:

Hvilken barnevogn har I, og hvorfor valgte i lige nøjagtig den?

Jeg sad nemlig den anden dag og snakkede med min søster og hendes kæreste om deres valg af barnevogn, da de har en Emmaljunga og en Odder. De har helt klart deres favorit, det samme har jeg - og nu vil jeg da også gerne høre hvilken I hælder mest til :-)

Lav MEGET gerne postive og negative punkter ved barnevognen - det kan jo kun hjælpe andre, der måske er i tvivl 

Trille, fordi den er "bedst i test" til prisen og den ikke måtte være for dyr.

Her 9 mdr. senere har jeg kun godt at sige om den: Skønt håndtag, let at håndtere, nem at pakke sammen i bilen, god længde, regnslag med ekstra elastik..

Anmeld

26. november 2011

Morgensol

Jeg har stemt Odder.. Men jeg har en Emmaljunga Big city! 

Grunden til at jeg har stemt Odder er ikke at Emma'en har været skidt, men Odderen er simpelthen min drømmevogn! Åhh hvor vil jeg gerne ha en Odder Zip på x-dream stellet! Suk..

Vores Emmaljunga har vi været sindssygt glade for! Den har virket upåklageligt og har ikke hængt som andre fortæller! Den ville sagtens ku holde til 2-3 børn mere, men desværre fik den vand da der i sommers var skybrud, så den er død. Vi går så og venter på at få penge fra forsikringen til en ny, så hvis der blir råd tror jeg det ender med at blive en Odder der erstatter den! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.