Hvorfor lige den barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn hælder du mest til?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.161 visninger
72 svar
0 synes godt om
26. november 2011

hende-nanna

Denne tråd har sikkert været oppe og vende før, men jeg tænkte:

Hvilken barnevogn har I, og hvorfor valgte i lige nøjagtig den?

Jeg sad nemlig den anden dag og snakkede med min søster og hendes kæreste om deres valg af barnevogn, da de har en Emmaljunga og en Odder. De har helt klart deres favorit, det samme har jeg - og nu vil jeg da også gerne høre hvilken I hælder mest til :-)

Lav MEGET gerne postive og negative punkter ved barnevognen - det kan jo kun hjælpe andre, der måske er i tvivl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Pigent

nannafrederiksen skriver:

Jeg sad nemlig den anden dag og snakkede med min søster og hendes kæreste om deres valg af barnevogn, da de har en Emmaljunga og en Odder. De har helt klart deres favorit, det samme har jeg - og nu vil jeg da også gerne høre hvilken I hælder mest til :-)

Lav MEGET gerne postive og negative punkter ved barnevognen - det kan jo kun hjælpe andre, der måske er i tvivl 

Jeg har ikke børn endnu, men har været i praktik i en dagpleje og passet meget børn. 

Jeg har stemt Odder fordi jeg synes det virker til at være en god vogn. Den er ikke løs i stellet og den er god at køre med. 
Jeg vil gerne selv have Odder når vi skal have børn engang, men hvis pengen ikke er til en Odder har jeg overvejet Trille, Brio og Marolle. Har ikke prøvet at gå med nogen af dem, men når man har set dem nettet og folk gå med dem ser de gode ud. Har aldrig set en Marolle i virkeligheden. 

Anmeld

26. november 2011

Bom

Vi har en basson grande, det var den jeg bedst kunne lide, og så opfyldte den de krav vi havde: knæk styr, lomme i kalechen, stor ligge mål, nem og klappe sammen, kan være i bilen osv, og så var der et plus og det var rigtig blødt inderfor i kassen..
Jeg ville ikke ha en emma, da jeg har hørt at de nemt kommer til at hænge i fodenden og det ville jeg ikke give så mange penge for..
Basson er god og billigere end Emma og Odder..

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Bom skriver:

Vi har en basson grande, det var den jeg bedst kunne lide, og så opfyldte den de krav vi havde: knæk styr, lomme i kalechen, stor ligge mål, nem og klappe sammen, kan være i bilen osv, og så var der et plus og det var rigtig blødt inderfor i kassen..
Jeg ville ikke ha en emma, da jeg har hørt at de nemt kommer til at hænge i fodenden og det ville jeg ikke give så mange penge for..
Basson er god og billigere end Emma og Odder..

Den har jeg aldrig hørt om før, men den lyder da perfekt til jer. :-)
Jeg har oplevet det samme med Emmaljungaen som jer, men det er sådan set også det eneste :-)

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Barnepigen skriver:

Jeg har ikke børn endnu, men har været i praktik i en dagpleje og passet meget børn. 

Jeg har stemt Odder fordi jeg synes det virker til at være en god vogn. Den er ikke løs i stellet og den er god at køre med. 
Jeg vil gerne selv have Odder når vi skal have børn engang, men hvis pengen ikke er til en Odder har jeg overvejet Trille, Brio og Marolle. Har ikke prøvet at gå med nogen af dem, men når man har set dem nettet og folk gå med dem ser de gode ud. Har aldrig set en Marolle i virkeligheden. 

Du er bare helt klar til når den dag kommer Thea! :-D

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Selv ville jeg vælge en Emmaljunga - det samme ville min søster og hendes kæreste.

De har en Emmaljunga til den ældste, og synes først og fremmest at det er en flot vogn. Derudover er den let og rigtig nem at gå rundt med. Stellet er heller ikke så stift, hvilket gør at når man kører over et hump giver det ikke et ryk i hele barnvognen.

Til den yngste har de en Odder, dog en brugt, så jeg synes ikke den er så køn, men har set de nye som er lige så fint design som Emmaljungaen. Derudover er de meget stive i stellet, hvilket gør at det rykker i hele barnevognen når man kører med den. Dog er den god hvis man har et barn til at sidde i fodenden også, hvor Emmaljungaen synker mere, fordi stellet ikke er så stift i den.

Til sidst synes jeg Emmaljungaen virker mere behagelig, men igen er det jo alt efter hvem man er. Men jeg har sammenlignet de to (lige nøjagtig hvilken barnevogn de begge er, kan jeg jo ikke huske), men der har jeg i hvert fald fundet min favorit.  

Anmeld

26. november 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip på x-dream stel og vi eeelsker den

Positivt:

- Den fylder "ingenting" når den er foldet sammen
- Den er NEM at folde sammen :b
- Lynlåsen !
- Der er lommer i kalechen til f.eks. babyalarm , sutter osv.
- Overdelen er fuldt understøttet , så den kan holde til indkøbskurv , søskendesæde osv.
- Overdelen kan vendes , så barnet kan se den vej man går
- Den er ikke ledløs
- God affjedring
Øhm .. Sikkert MANGE andre ting .. Vi er SÅ glade for den !! Hehe

Det eneste negative der har været , er at vores hjul er rustet .. Men det var noget med en hel sending hjul som var fejlproduceret , så vi får "selvfølgelig" nogle nye uden beregning

Kan KUN anbefale Odder ! 

Anmeld

26. november 2011

Mother-love

Jeg har en trille fordi jeg synes den er flot og fordi prisen var det budgettet tækkede til. Fik nemlig vogn,lift,pusletaske,reg slag og myggenet samt de bedste madresser man kan få både til lift og vognen til ialt 4700 kr.

Anmeld

26. november 2011

Tona

Jeg har stemt "andet" for jeg ved det simpelthen ikke. Det er en barnevogn fra genbrug (tror nok det var 250 kr inkl. lift og regnslag)  og den udmærker sig ved at der ikke et eneste sted står skrevet på den hvad mærke det er. Er det ikke bare sært? Jeg har faktisk irriteret mig lidt over det somme tider, for jeg syntes det kunne være sjovt at vide hvad det er for en.

Har aldrig set andre med en magen til og tror at den er lidt gammel fordi den bla ikke har vendbart styr og man heller ikke kan regulere styret. Men der er lufthjul så den er vel heller ikke helt gammel.

Jeg er rigtig glad for den og den var i vildt god stand da vi købte den og så nærmest ikke brugt ud. Totalt røverkøb  Den er dog kort i liggemål og vores datter er ret lang. Nu her 10 ½ mdr gammel når hendes tæer snart bunden, så jeg ser i øjnene at vi nok skal have fat i en længere en hvis hun skal sove ude næste vinter 

Anmeld

26. november 2011

Pigent

Du er bare helt klar til når den dag kommer Thea! :-D

Ved ikke om jeg er helt klar til den dag kommer, men glæder mig til det  Der går nogle år inden det bliver vores tur. Der skal lige være styr på det hele med uddannelse osv.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.