Hvorfor lige den barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Fam. Madsen

Maja_4000 skriver:

Vi har en Odder Zip på x-dream stel og vi eeelsker den

Positivt:

- Den fylder "ingenting" når den er foldet sammen
- Den er NEM at folde sammen :b
- Lynlåsen !
- Der er lommer i kalechen til f.eks. babyalarm , sutter osv.
- Overdelen er fuldt understøttet , så den kan holde til indkøbskurv , søskendesæde osv.
- Overdelen kan vendes , så barnet kan se den vej man går
- Den er ikke ledløs
- God affjedring
Øhm .. Sikkert MANGE andre ting .. Vi er SÅ glade for den !! Hehe

Det eneste negative der har været , er at vores hjul er rustet .. Men det var noget med en hel sending hjul som var fejlproduceret , så vi får "selvfølgelig" nogle nye uden beregning

Kan KUN anbefale Odder ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

SukkerDronning

An&Jo skriver:

Jeg har os haft 4 klapvogne..

Startede med en stokke som gik til under en flyrejse (skide bagagemænd!!) så købte jeg en emmaljunga, men den var for tung og klodset til bykørsel, så byttede jeg med en veninde og fik en hauck med svinghjul, men den var ringe og jeg kunne ikke se min søn.. Nu har jeg stokke igen og kan ikke forestille mig med en anden klapvogn, vil bare gerne have den i en anden farve..

Haha fedt! Jeg har faktisk også overvejet en stokke, men det bliver nok først tilnæste barn. Den virker til at være monster god at køre med, hvilken farve har du da?

Tak for info, rart at vide at man ikke skal have sin lækreste vogn med i fly Man burde da kunne få en erstatning?

Anmeld

27. november 2011

hende-nanna

MaleneJensen skriver:

Ja vi rigtig glade for den jamen den kan pakkes så godt sammen og er nem og pakke sammen.. Jeg har nogle skader i begge mine arme så døjer med tunge ting men den barnevognen er ikke så tung så det dejligt Hjulene er også utrolig nemme og tage af Har faktisk ikke nogle ulemper ved den, den er fantastisk Og ikke særlig dyr vi fik den på tilbud til 3000 ..

Det er fantastisk at man kan finde en barnevogn som passer lige til ens behov. Nu hvor du snakker med dine arme, hvor den ikke er så tung. Andre har problemer med ryggen, og skal have en der er nem at dreje med og sådan 

Anmeld

27. november 2011

Møn-Mor

Jeg har reserveret en Basson Grande med alustel i Kære Børn til 5.500 Kr. inkl. lift og pusletaske.
Jeg synes det er en god vogn, som er nem at håndtere og klappe sammen og så synes jeg den er pæn i designet.

Hvis jeg ikke skulle skele til prisen, så er drømmevognen en Odder Zip på X-dream stel, men jeg synes simpelthen det blev for mange penge, når lift og pusletaske skulle købes oven i.
Det er så mange ting der skal købes ind til den første, så jeg har prioriteret en Basson i stedet, så jeg kunne købe nogle andre af de dyre babyting fra ny, så som f.eks. babyalarm (som så tilgengæld er en dyrere model).

Ja der er ting nok at bruge penge på, når man er førstegangs gravid .

Anmeld

27. november 2011

An&Jo

Sirup skriver:

Haha fedt! Jeg har faktisk også overvejet en stokke, men det bliver nok først tilnæste barn. Den virker til at være monster god at køre med, hvilken farve har du da?

Tak for info, rart at vide at man ikke skal have sin lækreste vogn med i fly Man burde da kunne få en erstatning?

du får kun erstatning hvis den er pakket ind i de der beskyttelses ting man kan leje, og da vi kun skulle flyve den ene vej, gad vi ikke at leje den, det fortrød vi ret meget..

Det er uden tvivl den bedste vogn jeg nogensinde har haft, jeg har rigtig dårlig ryg, men den her kan jeg slet ikke mærke jeg går med..
Jeg har den i marineblå, i den helt nye model, og den er rigtig fin, men vil gerne have en grøn..

Anmeld

27. november 2011

MaleneJensen

nannafrederiksen skriver:

Det er fantastisk at man kan finde en barnevogn som passer lige til ens behov. Nu hvor du snakker med dine arme, hvor den ikke er så tung. Andre har problemer med ryggen, og skal have en der er nem at dreje med og sådan 

Ja den er så behagelig. Og man kan rette på styret så så det også kanon.. Nu min kæreste lidt højere end mig så nolge gange retter han jo på styret så det dejligt det nemt af rette på..

Anmeld

27. november 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har en Odder og jeg ville til enhver tid vælge Odder igen. Ud over, at den, efter min mening, er klart den lækreste på markedet rent designmæssigt så er kvaliteten uovertruffen. Vi brugte den hver eneste dag i tre år til vores søn og den ser stadig stort set ud som ny. Den har fået NUL skavanker. Flere af vores venner har uden problemer brugt samme Odder vogn til tre børn, det er ikke mange vogne der kan klare det, tror jeg...

Anmeld

27. november 2011

CtrlC

Uh, den minder mig om den barnevogn jeg havde da jeg var lille! Hvor er det fantastisk at se! 

hehe.. det var også skægt at vise den til min mor for jeg vidste ikke at hun havde kørt mig og min lillebror rundt i sådan en selv.. ret blæret

Anmeld

27. november 2011

hende-nanna

SØS skriver:

Vi har en Odder og jeg ville til enhver tid vælge Odder igen. Ud over, at den, efter min mening, er klart den lækreste på markedet rent designmæssigt så er kvaliteten uovertruffen. Vi brugte den hver eneste dag i tre år til vores søn og den ser stadig stort set ud som ny. Den har fået NUL skavanker. Flere af vores venner har uden problemer brugt samme Odder vogn til tre børn, det er ikke mange vogne der kan klare det, tror jeg...

Dejligt at høre den er holdbar. Det kan jo nemt blive dyrt at skulle ud og have fat i en ny vogn til hvert barn, fordi den gamle ikke kan mere 

Anmeld

28. november 2011

Molly8

Lyder til at være en skøn vogn! 

Ja, vi er i hvert fald rigtig glade for den - og har brugt den hver eneste dag i over 9 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.