Hvorfor lige den barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Mille83

nannafrederiksen skriver:

Det var det den hed! Sådan en har min søster også haft. Den var hun også super glad for! Men dejligt at høre I kan anbefale flere mærker! 

- Det er verdens bedste hvis du spørger mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

hende-nanna

Mille83 skriver:

- Det er verdens bedste hvis du spørger mig....

Er det den der er lidt lav i stellet, eller er det en helt anden? 

Anmeld

26. november 2011

lille83

Bom skriver:

Vi har en basson grande, det var den jeg bedst kunne lide, og så opfyldte den de krav vi havde: knæk styr, lomme i kalechen, stor ligge mål, nem og klappe sammen, kan være i bilen osv, og så var der et plus og det var rigtig blødt inderfor i kassen..
Jeg ville ikke ha en emma, da jeg har hørt at de nemt kommer til at hænge i fodenden og det ville jeg ikke give så mange penge for..
Basson er god og billigere end Emma og Odder..

kunne ha været skrevet af mig, er såå glad for den og glæder mig til den snart skal ud at trille med nr 2...

Anmeld

26. november 2011

Isabella_mor

Denne tråd har sikkert været oppe og vende før, men jeg tænkte:

Hvilken barnevogn har I, og hvorfor valgte i lige nøjagtig den?

Jeg sad nemlig den anden dag og snakkede med min søster og hendes kæreste om deres valg af barnevogn, da de har en Emmaljunga og en Odder. De har helt klart deres favorit, det samme har jeg - og nu vil jeg da også gerne høre hvilken I hælder mest til :-)

Lav MEGET gerne postive og negative punkter ved barnevognen - det kan jo kun hjælpe andre, der måske er i tvivl 

jeg har en SIMO og den er smadder god. og den kommer ikke til at hænge i stellet eller noget som helst..

jeg syntes de andre modeller er for klodsede til min smag... og så er de også meget tunge i forhold til simo'en.. så jeg har stemt et and mærke. og de er også MEGET billige

Anmeld

26. november 2011

Mille83

Er det den der er lidt lav i stellet, eller er det en helt anden? 

Tror den er lidt lav, er ikke ret høj selv, men man kan justere styret 

Anmeld

26. november 2011

Pige2009

Denne tråd har sikkert været oppe og vende før, men jeg tænkte:

Hvilken barnevogn har I, og hvorfor valgte i lige nøjagtig den?

Jeg sad nemlig den anden dag og snakkede med min søster og hendes kæreste om deres valg af barnevogn, da de har en Emmaljunga og en Odder. De har helt klart deres favorit, det samme har jeg - og nu vil jeg da også gerne høre hvilken I hælder mest til :-)

Lav MEGET gerne postive og negative punkter ved barnevognen - det kan jo kun hjælpe andre, der måske er i tvivl 

Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel har vi herhjemme og jeg ville til enhver tid vælge den samme igen Vognen holder farve og er nem at komme rundt med og ind og ud af bilen

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Mille83 skriver:

Tror den er lidt lav, er ikke ret høj selv, men man kan justere styret 

Mindes nemlig at jeg kunne kigge over den da hendes datter bruge den (altså da jeg var 10 år) 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Baagøe skriver:

Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel har vi herhjemme og jeg ville til enhver tid vælge den samme igen Vognen holder farve og er nem at komme rundt med og ind og ud af bilen

Dejligt at høre, at du kun har positive ting at sige om den! 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

isabellamor skriver:

jeg har en SIMO og den er smadder god. og den kommer ikke til at hænge i stellet eller noget som helst..

jeg syntes de andre modeller er for klodsede til min smag... og så er de også meget tunge i forhold til simo'en.. så jeg har stemt et and mærke. og de er også MEGET billige

Den lyder lidt speciel i forhold til de andre, uden at se speciel ud! Men dejligt at der også findes billige, men gode vogne! 

Anmeld

26. november 2011

Josesmor

Maja_4000 skriver:

Vi har en Odder Zip på x-dream stel og vi eeelsker den

Positivt:

- Den fylder "ingenting" når den er foldet sammen
- Den er NEM at folde sammen :b
- Lynlåsen !
- Der er lommer i kalechen til f.eks. babyalarm , sutter osv.
- Overdelen er fuldt understøttet , så den kan holde til indkøbskurv , søskendesæde osv.
- Overdelen kan vendes , så barnet kan se den vej man går
- Den er ikke ledløs
- God affjedring
Øhm .. Sikkert MANGE andre ting .. Vi er SÅ glade for den !! Hehe

Det eneste negative der har været , er at vores hjul er rustet .. Men det var noget med en hel sending hjul som var fejlproduceret , så vi får "selvfølgelig" nogle nye uden beregning

Kan KUN anbefale Odder ! 

Jeg kan kun give dig 100% ret. Odder er = Kvalitet

Vi fik også den dårlige sending med hjul og har fået 4 nye..

Jeg vil sige angående det med nogen skriver at odder stelet er stift.., så syntes jeg det er rart, fordi jeg personligt får ondt i ryggen hvis jeg kører med en barnevogn med for blødt stel fordi man skal trykke så langt ned før man kan dreje den.. Bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.