Jeg har stemt stokke, da det uden tvivl er den bedste vogn nogensinde som jeg har haft hænderne i..

Den eneste ulempe er at barnevognskassen er så kort, så jeg valgte kunat have den med klapvognsdelen, og det er den vogn jeg bruger mest..
Men jeg har prøvet lidt af hvert når det kommer til vogne..
Jeg startede med en brugt odder fra 2008 på det klassiske stel, den var tung og rigtig træls at køre med, og jeg blev SÅ hurtigt træt af den..
Da jeg så fik børnepengene fra Johannes far, valgte jeg at bruge største delen af dem på en ny vogn og endte med en emmaljunga på uniq stellet, og udover stokken, så er det uden tvivl den bedste vogn, det er ihvertfald den bedste barnevogn jeg nogensinde har ejet..
Jeg solgte den fordi jeg ikke følte vi fik den brugt nu hvor han ikke skulle have vogn med i dagplejen udover når de skulle i legestue eller han skulle i gæstepleje..
købte så en brugt basson fra 2007 til det formål, den var egentlig fin nok og den står stadig ude i skuret, men så synes jeg pludselig at klapvognen blev for kold fordi der blev koldere i vejret, og jeg valgte så at købe en brugt odder på xdream2 stellet, fik den til en rigtig god pris og den er kun 2 år gammel, regner med at det bliver den sidste barnevogn jeg skal eje..

Men jeg er lidt mærkelig, og bliver hurtig træt af tingene og kan godt finde på at købe nyt af noget igen.. lige nu overvejer jeg at sælge klapvognen fordi jeg gerne vil have en anden farve..

så jeg er lidt skør på det punkt..
Anmeld