Hvorfor lige den barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Mille83

Vi havde/har en Bugaboo som vi har været overlykkelig for, hun kunne ligge i den til hun var ca. 8 mdr, også har vi købt en brugt Scandia til daglplejen og bruger Bugaboo som klapvogn nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

l.kjoeller

vil vælge odder da jeg fra bekendte har hørt de har haft problemer med stellet på deres emmaljungaer og dem jeg kender der har haft odder har også kun haft gode ting at sige grunden til valget stod mellem de to mærker er at min anden veninde købte en billigere og den kun kunne holde til 1 barn. vil gerne være sikker på den holder min 3 år og evt gerne til flere børn

Anmeld

26. november 2011

CtrlC

vi har købt en Silvercross. Det var mandens valg for han synes det klassiske design er lige os. Kunne så heller ikke være mere enig med ham

Anmeld

26. november 2011

CeViss

Vi fik en Emmljunga model 2011 og jeg var bare så skuffet over den.

Den kunne ikke holde luft i hjulene, og hang helt vildt i stellet og vi passede virkelig på den. Men jeg er helt vild med modellerne, derfor valgte vi Emmaljunga først.

Men købte i stedet en brugt Odder fra 2008 og den er bare super god  

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Synes der er mange der er tilhængere af Odder-barnevognen, hvilket jeg nok også havde regnet med. Gætter på vi bare har været heldige med Emmaljungaen 

Anmeld

26. november 2011

An&Jo

Jeg har stemt stokke, da det uden tvivl er den bedste vogn nogensinde som jeg har haft hænderne i..
Den eneste ulempe er at barnevognskassen er så kort, så jeg valgte kunat have den med klapvognsdelen, og det er den vogn jeg bruger mest..

Men jeg har prøvet lidt af hvert når det kommer til vogne..
Jeg startede med en brugt odder fra 2008 på det klassiske stel, den var tung og rigtig træls at køre med, og jeg blev SÅ hurtigt træt af den..
Da jeg så fik børnepengene fra Johannes far, valgte jeg at bruge største delen af dem på en ny vogn og endte med en emmaljunga på uniq stellet, og udover stokken, så er det uden tvivl den bedste vogn, det er ihvertfald den bedste barnevogn jeg nogensinde har ejet..
Jeg solgte den fordi jeg ikke følte vi fik den brugt nu hvor han ikke skulle have vogn med i dagplejen udover når de skulle i legestue eller han skulle i gæstepleje..
købte så en brugt basson fra 2007 til det formål, den var egentlig fin nok og den står stadig ude i skuret, men så synes jeg pludselig at klapvognen blev for kold fordi der blev koldere i vejret, og jeg valgte så at købe en brugt odder på xdream2 stellet, fik den til en rigtig god pris og den er kun 2 år gammel, regner med at det bliver den sidste barnevogn jeg skal eje..

Men jeg er lidt mærkelig, og bliver hurtig træt af tingene og kan godt finde på at købe nyt af noget igen.. lige nu overvejer jeg at sælge klapvognen fordi jeg gerne vil have en anden farve.. så jeg er lidt skør på det punkt..

Anmeld

26. november 2011

MaleneJensen

Vores Barnevogn er en Simo som er Købt i ønskebørn

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

An&Jo skriver:

Jeg har stemt stokke, da det uden tvivl er den bedste vogn nogensinde som jeg har haft hænderne i..
Den eneste ulempe er at barnevognskassen er så kort, så jeg valgte kunat have den med klapvognsdelen, og det er den vogn jeg bruger mest..

Men jeg har prøvet lidt af hvert når det kommer til vogne..
Jeg startede med en brugt odder fra 2008 på det klassiske stel, den var tung og rigtig træls at køre med, og jeg blev SÅ hurtigt træt af den..
Da jeg så fik børnepengene fra Johannes far, valgte jeg at bruge største delen af dem på en ny vogn og endte med en emmaljunga på uniq stellet, og udover stokken, så er det uden tvivl den bedste vogn, det er ihvertfald den bedste barnevogn jeg nogensinde har ejet..
Jeg solgte den fordi jeg ikke følte vi fik den brugt nu hvor han ikke skulle have vogn med i dagplejen udover når de skulle i legestue eller han skulle i gæstepleje..
købte så en brugt basson fra 2007 til det formål, den var egentlig fin nok og den står stadig ude i skuret, men så synes jeg pludselig at klapvognen blev for kold fordi der blev koldere i vejret, og jeg valgte så at købe en brugt odder på xdream2 stellet, fik den til en rigtig god pris og den er kun 2 år gammel, regner med at det bliver den sidste barnevogn jeg skal eje..

Men jeg er lidt mærkelig, og bliver hurtig træt af tingene og kan godt finde på at købe nyt af noget igen.. lige nu overvejer jeg at sælge klapvognen fordi jeg gerne vil have en anden farve.. så jeg er lidt skør på det punkt..

Man kan da næsten kalde dig ekspert i barnevogne. Du har i hvert fald noget erfaring med nogle forskellige! 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

MaleneJensen skriver:

Vores Barnevogn er en Simo som er Købt i ønskebørn

Den er I glade for? Fordele og ulemper ved den? 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

CtrlC skriver:

vi har købt en Silvercross. Det var mandens valg for han synes det klassiske design er lige os. Kunne så heller ikke være mere enig med ham

Uh, den minder mig om den barnevogn jeg havde da jeg var lille! Hvor er det fantastisk at se! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.