nannafrederiksen skriver:
Jeg har på fornemmelsen at de nye Odder-vogne minder meget om Emmaljungaen, bortset fra stellet. Hvilken Emmaljunga har du nu? Øv, at den har fået vand, men set på den anden side kan du jo afprøve en anden en nu 
En Big City.. Den "skrabede" model i forhold til Big star
Men den har passet fint til vores behov. 
Ja det er virkelig ærgerligt.
Specielt fordi jeg har sådan en ting med at jeg sys det er vildt hyggeligt at begge mine piger sku ligge i den vogn! Så blev virkelig ked af det da jeg kom hjem til en drivvåd vogn som nu er totalt ødelagt at svamp og jordslåethed! (Den stod i vores kælder der blev oversvømmet) 
Men vil så sige, vi har lånt en gammel gammel Emma-vogn af min kærestes fætter indtil vi får penge fra forsikringen til at købe en ny. Den er grim og gammel. Så gammel at det er hårde gummihjul den har og man kan ikke indstillet styret, og den er virkelig dårlig at gå med! Den sejler rundt og er mega blød i det! Den hænger og gynger og er bare nederen! (Plus dens grimhed hvis ikke jeg fik nævnt det!, den er fesen akrrygul med blå bamser indeni!
) Så hvis andre folks Emmaljunga bliver som den ka jeg godt forstå at de ikke er tilhængere!
Anmeld