Hvorfor lige den barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

hende-nanna

Molly8 skriver:

Trille, fordi den er "bedst i test" til prisen og den ikke måtte være for dyr.

Her 9 mdr. senere har jeg kun godt at sige om den: Skønt håndtag, let at håndtere, nem at pakke sammen i bilen, god længde, regnslag med ekstra elastik..

Lyder til at være en skøn vogn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

hende-nanna

Mor til Bella og Alberte skriver:

Jeg har stemt Odder.. Men jeg har en Emmaljunga Big city! 

Grunden til at jeg har stemt Odder er ikke at Emma'en har været skidt, men Odderen er simpelthen min drømmevogn! Åhh hvor vil jeg gerne ha en Odder Zip på x-dream stellet! Suk..

Vores Emmaljunga har vi været sindssygt glade for! Den har virket upåklageligt og har ikke hængt som andre fortæller! Den ville sagtens ku holde til 2-3 børn mere, men desværre fik den vand da der i sommers var skybrud, så den er død. Vi går så og venter på at få penge fra forsikringen til en ny, så hvis der blir råd tror jeg det ender med at blive en Odder der erstatter den! 

Jeg har på fornemmelsen at de nye Odder-vogne minder meget om Emmaljungaen, bortset fra stellet. Hvilken Emmaljunga har du nu? Øv, at den har fået vand, men set på den anden side kan du jo afprøve en anden en nu 

Anmeld

26. november 2011

Morgensol

nannafrederiksen skriver:

Jeg har på fornemmelsen at de nye Odder-vogne minder meget om Emmaljungaen, bortset fra stellet. Hvilken Emmaljunga har du nu? Øv, at den har fået vand, men set på den anden side kan du jo afprøve en anden en nu 

En Big City.. Den "skrabede" model i forhold til Big star Men den har passet fint til vores behov.

Ja det er virkelig ærgerligt.  Specielt fordi jeg har sådan en ting med at jeg sys det er vildt hyggeligt at begge mine piger sku ligge i den vogn! Så blev virkelig ked af det da jeg kom hjem til en drivvåd vogn som nu er totalt ødelagt at svamp og jordslåethed! (Den stod i vores kælder der blev oversvømmet) 

Men vil så sige, vi har lånt en gammel gammel Emma-vogn af min kærestes fætter indtil vi får penge fra forsikringen til at købe en ny. Den er grim og gammel. Så gammel at det er hårde gummihjul den har og man kan ikke indstillet styret, og den er virkelig dårlig at gå med! Den sejler rundt og er mega blød i det! Den hænger og gynger og er bare nederen! (Plus dens grimhed hvis ikke jeg fik nævnt det!, den er fesen akrrygul med blå bamser indeni!) Så hvis andre folks Emmaljunga bliver som den ka jeg godt forstå at de ikke er tilhængere!

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

En Big City.. Den "skrabede" model i forhold til Big star Men den har passet fint til vores behov.

Ja det er virkelig ærgerligt.  Specielt fordi jeg har sådan en ting med at jeg sys det er vildt hyggeligt at begge mine piger sku ligge i den vogn! Så blev virkelig ked af det da jeg kom hjem til en drivvåd vogn som nu er totalt ødelagt at svamp og jordslåethed! (Den stod i vores kælder der blev oversvømmet) 

Men vil så sige, vi har lånt en gammel gammel Emma-vogn af min kærestes fætter indtil vi får penge fra forsikringen til at købe en ny. Den er grim og gammel. Så gammel at det er hårde gummihjul den har og man kan ikke indstillet styret, og den er virkelig dårlig at gå med! Den sejler rundt og er mega blød i det! Den hænger og gynger og er bare nederen! (Plus dens grimhed hvis ikke jeg fik nævnt det!, den er fesen akrrygul med blå bamser indeni!) Så hvis andre folks Emmaljunga bliver som den ka jeg godt forstå at de ikke er tilhængere!

Det nævnte du hvis også før - min fejl :-D

Men i det mindste er en gammel grim og træls vogn bedre end ingen 

Anmeld

26. november 2011

Morgensol

Det nævnte du hvis også før - min fejl :-D

Men i det mindste er en gammel grim og træls vogn bedre end ingen 

Hehe.. Det er okay, klokken er mange jo! 

Ja helt sikkert! Men den er faktisk så grim at jeg konstant har regnslag på fordi jeg simpelthen ik vil vise mig med så grim en vogn!! Det ka godt være at det lyder sippet, men jeg lover dig!! Den er grim!!!!

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Hehe.. Det er okay, klokken er mange jo! 

Ja helt sikkert! Men den er faktisk så grim at jeg konstant har regnslag på fordi jeg simpelthen ik vil vise mig med så grim en vogn!! Det ka godt være at det lyder sippet, men jeg lover dig!! Den er grim!!!!

Haha, jeg kan slet ikke forestille mig, at det kan være så slemt 

Men altså, det er nok godt vi har den årstid vi har nu - hvis det var sommer ville det være lidt mere mærkeligt hvis du rendt rundt med et overslag over barnevognen 

Anmeld

26. november 2011

Morgensol

Haha, jeg kan slet ikke forestille mig, at det kan være så slemt 

Men altså, det er nok godt vi har den årstid vi har nu - hvis det var sommer ville det være lidt mere mærkeligt hvis du rendt rundt med et overslag over barnevognen 

Exactly!  Jeg priser mig lykkelig for at det er koldt og vådt så jeg ik ligner en eller anden freak! Haha.. Og stakkels barn der sku ligge i vognen! 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Exactly!  Jeg priser mig lykkelig for at det er koldt og vådt så jeg ik ligner en eller anden freak! Haha.. Og stakkels barn der sku ligge i vognen! 

Haha, begynder lidt at kunne forestille mig den barnevogn nu 

Anmeld

27. november 2011

An&Jo

Sirup skriver:

Det lyder SÅ meget som mig! Folk GLOR altid når jeg fortæller at jeg nu har haft 3 barnevogne og 2 klapvogne og en kombivogn jeg aldrig brugte  Jeg har kun ét barn haha ELSKER barnevogne..

Pt har jeg en Emmaljunge combivogn og en lækker odder vogn og en odder paraply-klapvogn. Vil til en hver tid anbefale odder, den er af MEGET bedre kvalitet! Jeg kan godt lide at den er stiv i stellet, men det er jo meget individuelt..

Jeg har os haft 4 klapvogne..

Startede med en stokke som gik til under en flyrejse (skide bagagemænd!!) så købte jeg en emmaljunga, men den var for tung og klodset til bykørsel, så byttede jeg med en veninde og fik en hauck med svinghjul, men den var ringe og jeg kunne ikke se min søn.. Nu har jeg stokke igen og kan ikke forestille mig med en anden klapvogn, vil bare gerne have den i en anden farve..

Anmeld

27. november 2011

MaleneJensen

Den er I glade for? Fordele og ulemper ved den? 

Ja vi rigtig glade for den jamen den kan pakkes så godt sammen og er nem og pakke sammen.. Jeg har nogle skader i begge mine arme så døjer med tunge ting men den barnevognen er ikke så tung så det dejligt Hjulene er også utrolig nemme og tage af Har faktisk ikke nogle ulemper ved den, den er fantastisk Og ikke særlig dyr vi fik den på tilbud til 3000 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.