jeg fik AKS og havde kun nået at være på sygehuset i ca. 40 min før min søn var ude, så jeg havde slet ikke kunnet nå at følge med.
Så da jeg så min søn for første gang, kunne jeg slet ikke forstå at han var min, og jeg kunne jo heller ikke rigtig holde ham pga. bedøvelsen. Da jeg lå på opvågningen begyndte det lige så stille at gå op for mig, men der gik i hvert fald nogle timer.
Og så var jeg indlagt 16 døgn pga. SSF, så den første tid var også meget turbolent, og jeg havde meget ambivalente følelser. På den ene side var han det bedste der var sket i mit liv, på den anden side var jeg lige ved at miste mit liv! Og havde også problemer med amningen, da jeg pga. sygdommen ikke rigtig kunne producere noget mælk i starten. Så da jeg kom hjem var jeg bare misundelig på alle dem, der trillede rundt med deres nyfødte i barnevogn og så totalt overskudsagtige ud....
Men altså moderfølelsen har været der fra starten af, den har bare været blandet med modløshed, følelsen af afmagt, og mangelen på søvn der kan drive én rigtig langt ud...
Men ja god tråd til at give plads for alle de tanker og følelser man også kan have!
Anmeld