Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Jeg havde bestemt ikke regnet den ud nej... Men godt der er detektiver på arbejde herinde

Det havde jeg nu virkelig heller ikke regnet ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anette med et n

Hold op får synes jeg det er usmageligt 

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

Muhmi skriver:

Det var jo så rigtig godt at du har oprettet den her tråd, selvom jeg er naiv og gerne vil se det bedste i folk altid

Det er da også en god egenskab at have, men også et lille wake-up-call når nu vi sidder på nettet... Du kan jo heller ikke vide og jeg pt svarer som jeg ville gøre eller spiller en anden 

Anmeld

20. november 2011

Kofoed.

Nu tænker jeg så, hvor tit "tjekker" du folk? Min historie er jo ret omfattede og vild, så dengang jeg oprettede det indlæg med tvilling b overvejede jeg faktisk om det kunne opfattes som værrede fake... (ikke misforstå mig, synes det er iorden, men det må da være noget omfattede).

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

Kofoed. skriver:

Nu tænker jeg så, hvor tit "tjekker" du folk? Min historie er jo ret omfattede og vild, så dengang jeg oprettede det indlæg med tvilling b overvejede jeg faktisk om det kunne opfattes som værrede fake... (ikke misforstå mig, synes det er iorden, men det må da være noget omfattede).

Hvis det er mig du spørger, så er det første gang jeg i den grad har tjekket folk... Men hendes historie udviklede sig bare så ekstremt hurtigt.. Prøve selv at gå ind i hendes tråd under parforhold og se hvor hurtigt det går fra hun skriver det første indlæg til hun har smidt ham ud....og det skal siges jeg ikke er den eneste der har undret mig... Så lad du bare vær med at være nervøs... Men nogens historier udvikler sig bare så hurtigt og så ekstremt til at det kan være sandt... Hvosd u kigger hendes billeder, så er der jo intet der er genkendeligt af f.eks drengens legetøj eller tøj...

Anmeld

20. november 2011

Lise

Kofoed. skriver:

Klokkerne ringer hos mig når historierne er lidt for spændende, der sker mange ting på en kort periode, og år billederne ikke ser danske ud (som i dette tilfælde).

Men din historie har sandelig ikke givet nogen mistanke hos mig

Anmeld

20. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes, det er en skam, at man har behov for at oprette en fake profil for at få opmærksomhed, men det er direkte usmageligt at stjæle andres billeder. Godt, nogen er så vågne og gode til at tjekke op på det, så vi kan føle os lidt mere sikre. Jeg havde dog selv tænkt, at det var utroligt, så meget "hun" kunne gennemgå på få dage.

Anmeld

20. november 2011

Bshizzle

Hvor er det dog usmagelig respektløs af folk at være fake på den måde..
At kræve andres opmærksomhed og råd om ting som slet ikke har fundet sted...
Man må sige at det er en person som virkelig har for meget fritid og ingen respekt for andre mennesker.
- Ja vi er faktisk nogle her inde som tager siden seriøs..  

Jeg er så chokket over personen bag.. at man kan gøre den slags..!
Jeg har op til flere gange lagt hjerte til og guidet og kommet med råd og ros... men FØJ FØØJ siger jeg bare..!!!  

Anmeld

20. november 2011

Anette med et n

Stumpen skriver:

Hvis det er mig du spørger, så er det første gang jeg i den grad har tjekket folk... Men hendes historie udviklede sig bare så ekstremt hurtigt.. Prøve selv at gå ind i hendes tråd under parforhold og se hvor hurtigt det går fra hun skriver det første indlæg til hun har smidt ham ud....og det skal siges jeg ikke er den eneste der har undret mig... Så lad du bare vær med at være nervøs... Men nogens historier udvikler sig bare så hurtigt og så ekstremt til at det kan være sandt... Hvosd u kigger hendes billeder, så er der jo intet der er genkendeligt af f.eks drengens legetøj eller tøj...

Jeg undrede mig over det samme men valgte bare at holde min mund og ignore hende da jeg jo på ingen måde kunne være sikker 

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sidder nu og tænker om jeg overhovedet TØR ligge billeder ind af min lille prinsesse når hun kommer til verdenen  Ønsker ikke nogen andre end mig skal bruge dem og kalde hende for MIN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.