Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Muhmi skriver:

Hun har faktisk kun været oprettet siden 1 nov.

Men hun havde da nået at oprette i hvert fald ti tråde... Og tænker at hun måske ikke fik opmærksomhed nok i de første ti tråde, at hun så oprettede en tråd hun vidste hun ville få opmærksomhed i??

Jeg gætter simpelthen bare her...

Den tråd, hvor hun havde været på hospitalet og den lille ikke havde et godt osv, medførte da mange svar og lykønskninger. Men det var åbenbart ikke nok???siden hun blev nødt til St oprette den om kæresten kun en uge efter. Er det mon en cyper version af Münchenhauser syndrom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

Jeg tænker, det måske er en blanding mellem egne oplevelser, ting hun har læst om og ting, venner/familie har oplevet, hvis du forstår?

Jeg forstår  (ved ikke rigtigt om det er forkert med en glad smiley ... men jeg har det bare med at skrive glade smileyer rigtig tit )

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anette med et n skriver:

Hmm!!

- "hun" skulle jo åbenbart have oprettet tråden "kan jeg stadigvæk være gravid?" (som anonym) ... hvordan kan hun så længere inde i tråden have kommenteret under navnet "Sucker for love" ... er tråden oprettet fra en anden bruger end sucker for love? 

Måske søsterens ved en fejl??? Det må da være svært at holde styr på flere profiler på en gang.

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Anette med et n skriver:

Jeg forstår  (ved ikke rigtigt om det er forkert med en glad smiley ... men jeg har det bare med at skrive glade smileyer rigtig tit )

Det er også bedre at vise, man er positiv

Anmeld

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

Måske søsterens ved en fejl??? Det må da være svært at holde styr på flere profiler på en gang.

Ja måske - håber ikke der er flere 

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Anette med et n skriver:

Ja måske - håber ikke der er flere 

Ikke for at lyde ekstremt negativ, men det er der sikkert. Måske ikke hendes men andre.

Anmeld

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

Ikke for at lyde ekstremt negativ, men det er der sikkert. Måske ikke hendes men andre.

det har du sikkert ret i - der er så mange rundt omkring det er helt vildt 

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Anette med et n skriver:

det har du sikkert ret i - der er så mange rundt omkring det er helt vildt 

Ja, det er lidt skræmmende

Anmeld

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

Ja, det er lidt skræmmende

Jeg er også blevet mere opmærksom omkring sikkerhed på diverse sider osv. efterhånden som det er kommet frem hvor udbredt det er og er holdt helt op med at ligge billeder ud på nettet af mig selv og Midas 

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Anette med et n skriver:

Jeg er også blevet mere opmærksom omkring sikkerhed på diverse sider osv. efterhånden som det er kommet frem hvor udbredt det er og er holdt helt op med at ligge billeder ud på nettet af mig selv og Midas 

Det kan jeg godt forstå, du er holdt op med. Jeg ville rigtig gerne "dele" min datter med venner og bekendte på nettet - herinde inkl, men jeg tør ikke, da man aldrig ved, hvad de bliver brugt til. En rigtig skam, synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.