Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

TineA

Camulla skriver:

Nu har hun slettet sig!!

Hahahahahahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Stumpen

W.. skriver:

Jeg vil åbenbart gerne forarges endnu mere - er hendes profilbillede også fra den amerikanske piges blog??

Kig rundt på bloggen som ligger i trådens start... Der ligger samtlige billeder..

Anmeld

20. november 2011

Lise

W.. skriver:

Jeg vil åbenbart gerne forarges endnu mere - er hendes profilbillede også fra den amerikanske piges blog??

Ja

Anmeld

20. november 2011

TineA

Stumpen skriver:

Kig rundt på bloggen som ligger i trådens start... Der ligger samtlige billeder..

Også profilbilledet? Jeg har fundet de fleste af dem.

Nå, men brugeren er nu slettet. Tænk sig at have SÅ lidt liv - det er da skræmmende!

Jeg vil gerne have slettet alle de billeder jeg har lagt ind på denne side i tidens løb. Pr. omgående..

Anmeld

20. november 2011

SD

Stumpen skriver:

inden du fortæller flere historier, så synes jeg du skal tage et kig på dette link

http://myfirstbabybump.blogspot.com/search?updated-max=2011-03-22T16:37:00-06:00&max-results=7

at stjæle andres billeder og komme med store overdrivende historier, det bliver altså opdaget af nogen af baby.dks brugere....

MmHmmm.... Det lader til, at hun har slettet sin profil nu. Mon kl du havde fat i noget af det rigtige?

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Stumpen skriver:

Et spørgsmål, er den ''ægte'' baby, altså den amerikanske Paul så også født for tidligt?

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

Benjamins'mor skriver:

Et spørgsmål, er den ''ægte'' baby, altså den amerikanske Paul så også født for tidligt?

Det ved jeg ikke.. Har kun kigget billeder...

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Puha... Ja så var det vel sandt... Hun har nu slettet sig.... Hold op hvor er jeg blevet taget grueligt i næsehårene!!

Skrev min meget private beretning om hvad min eks havde gjort mod mig igennem alle de år vi havde været sammen... Tilbød hende min sofa at sove på hvis hendes eks blev voldelig..... Ej altså, hvor føler jeg mig forulempet egentlig.....

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

StineDegn skriver:

MmHmmm.... Det lader til, at hun har slettet sin profil nu. Mon kl du havde fat i noget af det rigtige?

jeg kan jo også have uret og hun bare er skredet fordi jeg har hængt hende ud for at hænge andre ud

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Puha... Ja så var det vel sandt... Hun har nu slettet sig.... Hold op hvor er jeg blevet taget grueligt i næsehårene!!

Skrev min meget private beretning om hvad min eks havde gjort mod mig igennem alle de år vi havde været sammen... Tilbød hende min sofa at sove på hvis hendes eks blev voldelig..... Ej altså, hvor føler jeg mig forulempet egentlig.....

Super flot af dig at tilbyde sådan noget. Ærgeligt at personen så ikke lige var sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.