Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Stumpen

Muhmi skriver:

Puha... Ja så var det vel sandt... Hun har nu slettet sig.... Hold op hvor er jeg blevet taget grueligt i næsehårene!!

Skrev min meget private beretning om hvad min eks havde gjort mod mig igennem alle de år vi havde været sammen... Tilbød hende min sofa at sove på hvis hendes eks blev voldelig..... Ej altså, hvor føler jeg mig forulempet egentlig.....

Det bliver man i den grad.. Historien som jeg referere til længe omme tog også hårdt på os der var tilbage i mødregruppen.. For selv om det er online, så tager man alligevel nogens historier til sig..og det er netop det jeg vil undgå andre i at gøre ved at vise fakere at den ikke går... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Super flot af dig at tilbyde sådan noget. Ærgeligt at personen så ikke lige var sig selv..

Tjaa... Det der skræmmer mig lidt er om hun så bruger den historie jeg skrev til hende for at få op mærksomhed det næste sted hun opretter en profil...? Ad egentlig.....

Og tænk at jeg lige har siddet og fotoshoppet hendes billede og så er det ikke engang hende... Puhadada... Jeg føler mig godt og grundigt flov...

Anmeld

20. november 2011

Lise

Det kan også være at hun ikke har slettet sig, men er blevet slettet.

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Tjaa... Det der skræmmer mig lidt er om hun så bruger den historie jeg skrev til hende for at få op mærksomhed det næste sted hun opretter en profil...? Ad egentlig.....

Og tænk at jeg lige har siddet og fotoshoppet hendes billede og så er det ikke engang hende... Puhadada... Jeg føler mig godt og grundigt flov...

Kan bestemt godt følge dig... Men synes ikke du skal føle dig flov, du kunne jo på ingen måder vide det

Anmeld

20. november 2011

TineA

Men er "søsteren" også slettet nu?

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

W.. skriver:

Men er "søsteren" også slettet nu?

Af hvad jeg kan se, så ja...

Anmeld

20. november 2011

Anette med et n

Jeg sidder og får helt kvalme - føj 

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Lise skriver:

Det kan også være at hun ikke har slettet sig, men er blevet slettet.

Den tanke har også strejfet mig... For jeg har ikke kunne få fat i hende tidligere og kunne jo godt være hun var logget på men ikke var ved skærmen... Det kender jeg alt for godt selv... Og siden hun ikke har svaret staff, så er hun blevet slettet af dem??

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Stumpen skriver:

Det bliver man i den grad.. Historien som jeg referere til længe omme tog også hårdt på os der var tilbage i mødregruppen.. For selv om det er online, så tager man alligevel nogens historier til sig..og det er netop det jeg vil undgå andre i at gøre ved at vise fakere at den ikke går... 

Det var jo så rigtig godt at du har oprettet den her tråd, selvom jeg er naiv og gerne vil se det bedste i folk altid

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Kan bestemt godt følge dig... Men synes ikke du skal føle dig flov, du kunne jo på ingen måder vide det

Jeg havde bestemt ikke regnet den ud nej... Men godt der er detektiver på arbejde herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.