Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
grinny skriver:

Forstår dig godt Kiggede selv efter det da jeg blev nysgerrig men kunne intet finde. Hmm 

Du kunne ikke finde hendes blog, eller hvad mener du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

TineA

Muhmi skriver:

Gider Du lige at være sød at snakke ordentligt til mig, tak!?

Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lægge to og to sammen, det er fordi jeg har svært ved at tro at nogle kan gøre sådan noget... Men det giver dig altså ikke ret til at være så nedladende i din tone overfor mig..... Og jeg prøver IKKE at starte en debat om hvorvidt tonen var nedladende, for det var den og det er hermed også tilgivet, men vil gerne i fremtiden bede om ikke at blive talt til som om jeg er fem år.

Anmeld

20. november 2011

grinny

PT skriver:

Du kunne ikke finde hendes blog, eller hvad mener du?

Ja, eller den tråd med hendes "søster" som skriver hun er indlagt.. 

Anmeld

20. november 2011

Lise

Muhmi skriver:

Gider Du lige at være sød at snakke ordentligt til mig, tak!?

Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lægge to og to sammen, det er fordi jeg har svært ved at tro at nogle kan gøre sådan noget... Men det giver dig altså ikke ret til at være så nedladende i din tone overfor mig..... Og jeg prøver IKKE at starte en debat om hvorvidt tonen var nedladende, for det var den og det er hermed også tilgivet, men vil gerne i fremtiden bede om ikke at blive talt til som om jeg er fem år.

Arj, du har ret - jeg gik over stregen. Undskyld.

Anmeld

20. november 2011

Frk Mig

ano14316 skriver:

Jeg ville synes det var røv at hun lagde dem ud som værende hendes egen søn ,selvfølgelig ville jeg da det, men ikke noget jeg ville hidse mig totalt op over.

Og fremforalt, så ville jeg tage direkte kontakt til personen, hvis det var muligt, og ikke hænge personen ud, på den her måde.. for folk gør som de gør af en årsag..

Hvis jeg ville være sikker på at mine billeder ikke blev brugt af andre havde jeg ikke lagt dem online uden en copyright beskyttelse på og en form for vandmærke..

jeg må indrømme jeg har taget et familie medlem i at bruge billeder af min søn som hendes egen inde på arto .. Og jeg må indrømme at jeg tog det ikke så pænt som du ville gøre .. Jeg ringede til personen med det samme og fortalte at jeg ville melde det .. For jeg må indrømme at jeg bestemt ikke syntes det er ok at bruge andres billeder ... 

Men dybt respekt for at du ville tage det køligt .. Der er selvføli os grænser for hvordan man kan opføre sig overfor andre mennesker 

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Lise skriver:

Arj, du har ret - jeg gik over stregen. Undskyld.

Som sagt - det er tilgivet...

Anmeld

20. november 2011

TineA

Jeg vil åbenbart gerne forarges endnu mere - er hendes profilbillede også fra den amerikanske piges blog??

Anmeld

20. november 2011

Lise

PT skriver:

Må nok indrømme, at min første tanke var, at det er den samme personc , der står bag begge indlæg. Var det det samme, du tænkte?

(ja)

Anmeld

20. november 2011

Camulla

Nu har hun slettet sig!!

Anmeld

20. november 2011

TineA

Lise skriver:

(ja)

Hvem spiller søsteren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.