Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle folk på Baby.dk!

Vi har i Staff brugt hele søndagen på at forsøge at optravle hele denne historie, og det var et stort og kompliceret detektivarbejde, som vi endnu ikke er helt færdige med.
Men takket være hjælpende hænder fra forskellige brugere på vores elskede site, er vi kommet et langt stykke videre, selvom vi ikke er tilbunds i opklaringen, men vi skal nok finde frem til samtlige fakeprofiler.

Nu lod TS bomben springe, og NEJ Staff har IKKE slettet den omtalte bruger, det har hun selv.

Vi er i Staff lige så rystede som som alle andre herinde, men vi ved jo, at det er ikke første gang vi har afsløret fakere, og det bliver sikkert heller ikke sidste gang.

Hvad et sådan menneske får ud af den slags er jo helt uforståeligt, men i grunden kan man jo kun have medlidenhed med dem.

Vi siger tak til jer alle, der har bidraget med opklaringsarbejdet, og til jer som først fik en mistanke til, at noget ikke passede.
Det er den helt rigtige baby.dk-ånd, at vi hjælper hinanden hvor vi kan.

Snak I nu bare færdige...men hold en sober debat..der er ingen grund til at svine et andet menneske til, som helt klart har en eller anden form for psykisk lidelse.

Med venlig hilsen
Staff

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Mira0911

Årh det vil nu være rart med noget et eller andet når man opretter sig som bruger, så vi ikke får de fakere på banen... 

Anmeld

21. november 2011

Stumpen

rikkeregnbue skriver:

Sidder nu og tænker om jeg overhovedet TØR ligge billeder ind af min lille prinsesse når hun kommer til verdenen  Ønsker ikke nogen andre end mig skal bruge dem og kalde hende for MIN!

Det du kan gøre er at lave albums med koder og give koden til dem du stoler på... 

Jeg sætter selv billeder ind nu og da, men har ingen respekt for dem der hugger andres billeder...

Anmeld

21. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Stumpen skriver:

Det du kan gøre er at lave albums med koder og give koden til dem du stoler på... 

Jeg sætter selv billeder ind nu og da, men har ingen respekt for dem der hugger andres billeder...

Ej hvor smart... Det må jeg lige få tjekket ud hvordan man gør så

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kan fortælle, at begge "søsterens" blogs nu også er lukket ned.

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Stumpen skriver:

Hvis det er mig du spørger, så er det første gang jeg i den grad har tjekket folk... Men hendes historie udviklede sig bare så ekstremt hurtigt.. Prøve selv at gå ind i hendes tråd under parforhold og se hvor hurtigt det går fra hun skriver det første indlæg til hun har smidt ham ud....og det skal siges jeg ikke er den eneste der har undret mig... Så lad du bare vær med at være nervøs... Men nogens historier udvikler sig bare så hurtigt og så ekstremt til at det kan være sandt... Hvosd u kigger hendes billeder, så er der jo intet der er genkendeligt af f.eks drengens legetøj eller tøj...

Den var til dig og alle andre der nu er spioner og vil svare (ej ved ikke lige hvad jeg skal kalde det, for synes det er iorden, bare man ikke dømmer før noget er bevidst).

Havde ikke en tids horisont på hendes tråd, måske jeg lige skal kigge efter. Men havde det være min mand der havde gjort de ting, ja så havde han været smidt ud allerede om natten Så for mig er det ikke underligt, hvis tingene går hurtigt med den baggrunds historie. Det der dog undrede mig var, at hun ikke var ano, men det undrede mig slet ikke nok til, at undersøge hendes historie.¨

Det med tøj/legetøj, ja der er jeg stadig spædbarns mor, så aner virkelig ikke noget og sådan noget endnu...

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Jeg kan fortælle, at begge "søsterens" blogs nu også er lukket ned.

Bloggen hvor billederne er snuppet fra, eksistere stadig? 

Havde søsteren en blog osse? 

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Lise skriver:

Klokkerne ringer hos mig når historierne er lidt for spændende, der sker mange ting på en kort periode, og år billederne ikke ser danske ud (som i dette tilfælde).

Men din historie har sandelig ikke givet nogen mistanke hos mig

Okay, ja jeg må heller lade jer om det arbejde, kender jeg virkelig ikke nok til, kan jeg høre

Så er det måske kun mig selv der synes det lyder for langt ude til at være sandt, hmm, giver vel også sig selv....

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Bloggen hvor billederne er snuppet fra, eksistere stadig? 

Havde søsteren en blog osse? 

"søsteren" havde to blogs, som er blevet slettet i løber af den sidste time. Jeg var nemlig inde og tjekke for billeder osv, men da jeg prøvede at bladre på siden lige før, var den blevet lukket.

Anmeld

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

"søsteren" havde to blogs, som er blevet slettet i løber af den sidste time. Jeg var nemlig inde og tjekke for billeder osv, men da jeg prøvede at bladre på siden lige før, var den blevet lukket.

Bare endnu et tegn på at hun/de var fake

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.