Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anette med et n skriver:

Bare endnu et tegn på at hun/de var fake

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

Lige præcis

Det er virkelig sørgeligt at man kan få sig selv til sådanne ting 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

PT skriver:

"søsteren" havde to blogs, som er blevet slettet i løber af den sidste time. Jeg var nemlig inde og tjekke for billeder osv, men da jeg prøvede at bladre på siden lige før, var den blevet lukket.

Okey... Har nemlig kun set bloggen hvor billederne er snuppet fra... 

Anmeld

21. november 2011

Wimmie

Nu kan jeg ikke lige huske at have set andre tråde fra "Sucker for love" end den tråd der omhandlede hendes utro kæreste (en tråd jeg også selv deltog i), så jeg er ikke helt klar over hvor omfattende sagen er - altså hvor mange tråde hun har oprettet og hvor længe hun har været herinde... Men hvor er det dog trist at man har brug for denne form for falsk opmærksomhed.

Man får jo absolut intet ud af det whatsoever, for det er jo ikke ens egen søn, ens egne billeder, ens egen historier folk kommenterer på, så man må da sidde med en ret tom følelse indeni 

Jeg var engang administrator på tegnebordet.dk og der udførte vi også enormt meget detektivarbejde og fangede adskillige der brugte andres tegninger og malerier og udgav dem for at være deres egne kunstværker...virkelig sørgeligt for al den ros de fik var jo i virkeligheden ikke til dem 

Trist.... 

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anette med et n skriver:

Det er virkelig sørgeligt at man kan få sig selv til sådanne ting 

Det synes jeg også. Man må have et ualmindeligt stort behov for opmærksomhed.

Anmeld

21. november 2011

Muhmi

Wimmie skriver:

Nu kan jeg ikke lige huske at have set andre tråde fra "Sucker for love" end den tråd der omhandlede hendes utro kæreste (en tråd jeg også selv deltog i), så jeg er ikke helt klar over hvor omfattende sagen er - altså hvor mange tråde hun har oprettet og hvor længe hun har været herinde... Men hvor er det dog trist at man har brug for denne form for falsk opmærksomhed.

Man får jo absolut intet ud af det whatsoever, for det er jo ikke ens egen søn, ens egne billeder, ens egen historier folk kommenterer på, så man må da sidde med en ret tom følelse indeni 

Jeg var engang administrator på tegnebordet.dk og der udførte vi også enormt meget detektivarbejde og fangede adskillige der brugte andres tegninger og malerier og udgav dem for at være deres egne kunstværker...virkelig sørgeligt for al den ros de fik var jo i virkeligheden ikke til dem 

Trist.... 

Hun har faktisk kun været oprettet siden 1 nov.

Men hun havde da nået at oprette i hvert fald ti tråde... Og tænker at hun måske ikke fik opmærksomhed nok i de første ti tråde, at hun så oprettede en tråd hun vidste hun ville få opmærksomhed i??

Jeg gætter simpelthen bare her...

Anmeld

21. november 2011

Anette med et n

PT skriver:

Det synes jeg også. Man må have et ualmindeligt stort behov for opmærksomhed.

Ja helt sikkert - og jeg sidder og tænker:

Enten har han/hun en utrolig "god" fantasi, oplevet det hele - muligvis fordelt over længere tid og blot brugt andre billeder eller fundet samtlige af historierne rundt omkring på nettet .. 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Hun har faktisk kun været oprettet siden 1 nov.

Men hun havde da nået at oprette i hvert fald ti tråde... Og tænker at hun måske ikke fik opmærksomhed nok i de første ti tråde, at hun så oprettede en tråd hun vidste hun ville få opmærksomhed i??

Jeg gætter simpelthen bare her...

Gætter på det sidste du skrev... 

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Anette med et n skriver:

Ja helt sikkert - og jeg sidder og tænker:

Enten har han/hun en utrolig "god" fantasi, oplevet det hele - muligvis fordelt over længere tid og blot brugt andre billeder eller fundet samtlige af historierne rundt omkring på nettet .. 

Jeg tænker, det måske er en blanding mellem egne oplevelser, ting hun har læst om og ting, venner/familie har oplevet, hvis du forstår?

Anmeld

21. november 2011

Anette med et n

Hmm!!

- "hun" skulle jo åbenbart have oprettet tråden "kan jeg stadigvæk være gravid?" (som anonym) ... hvordan kan hun så længere inde i tråden have kommenteret under navnet "Sucker for love" ... er tråden oprettet fra en anden bruger end sucker for love? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.