Phoenix skriver:
Synes ikke det er at hænge 'sucker for love' ud ved at offentliggøre en fake profil. Det er jo en falsk facade folk har stiftet bekendtskab med. Og desuden er det virkelig grænseoverskridende at stjæle andre kvinders billeder af deres kæreste eje - nemlig deres barn og spinde en historie udfra dette.
For dem der stadig tvivler på om sucker for love er en fake profil. Prøv at læg mærke til de billeder hun har sat på. Der er mange ting der afsløre der
Godt svaret... Men igen igen, vil jeg gentage at denne tråd blev oprettet, for at en anden tråd ikke skulle køre af sporet/skulle spammes da den handlede om noget helt andet og for at gøre folk opmærksomme på hvor nemt man bliver fanget i sit eget net, når man spinder for mange tråde der ikke hænger sammen...
Jeg hænger måske sucker for love ud, måske ikke, mener selv at jeg ikke gør det, idet det er en person som sidder bag en skærm et sted i DK og udgiver sig for at være en anden og være mor til en andens barn..
Der skal ikke brygges historier om hvorfor, for det ved vi jo ikke..
Men jeg kan fortælle at jeg har været i mødregruppe med en skøn pige (tror jeg) hun lavede en faker på en anden side, for en anden mødregruppe, men min mødregruppe valgte at se igennem fingre på det og stole på hende -men kun til en vis grad, for da der kom et billede på at hun ventede tvillinger, så stoppede tiltroen og billedet blev fundet på anden side... Hun er i dag ikke bruger af babydotdk... Jeg selv håber at have "fabget" sucker for love" så tidligt at hun måske ikke når at knytte bånd til nogen og samtidig lyve for dem, for pludselig opdages det og ens venner eller en del af ens identitet eller hvad man nu kan kalde det er væk... Stop op i tide og vær dig selv...
Anmeld