Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd ´

Den udtalelse syns jeg faktisk passer meget godt på at hun ikke taler sandt...... Men jeg ved det altså ikke.... Puha, jeg synes det er svært at afgøre om hun er falsk....

Heyyyyy! Tænk, det er mig der spurgte hende om det!  Og jeg fattede ikke engang mistanke til det selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Camulla

Muhmi skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd ´

Den udtalelse syns jeg faktisk passer meget godt på at hun ikke taler sandt...... Men jeg ved det altså ikke.... Puha, jeg synes det er svært at afgøre om hun er falsk....

Ja, lige præcis, det studsede jeg også over... samt at bodyen har hun købt på et marked og skoene er købt på nettet, men hun ved ikke hvor...? Undrede mig også over, at hun skriver at dagen ikke kunne have været bedre....?? Fødselsdagen altså... Arrhh... kunne den mon ikke det? Faren skred trods alt dagen før... eller noget 

Anmeld

20. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
grinny skriver:

Forvirret og forarget  

Gad vide om alt er løgn? Som i ALT! Det behøver jo ikke kun at være denne historie/billedtråd men faktisk hele hendes baby.dk levetid  

Og hvem er hendes søster/"søster"??

Jeg har fundet hendes navn, men ved ikke, om jeg skal skrive det her, da jeg ikke vil hænge nogen ud, hvis du forstår? Der er jo ingen tvivl om, at dem anden er fake. Men jeg ved jo ikke med hende søsteren. Har tjekket hendes blogs, men der er ingen billeder.

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

Phoenix skriver:

Synes ikke det er at hænge 'sucker for love' ud ved at offentliggøre en fake profil. Det er jo en falsk facade folk har stiftet bekendtskab med. Og desuden er det virkelig grænseoverskridende at stjæle andre kvinders billeder af deres kæreste eje - nemlig deres barn og spinde en historie udfra dette.

For dem der stadig tvivler på om sucker for love er en fake profil. Prøv at læg mærke til de billeder hun har sat på. Der er mange ting der afsløre der  

Godt svaret... Men igen igen, vil jeg gentage at denne tråd blev oprettet, for at en anden tråd ikke skulle køre af sporet/skulle spammes da den handlede om noget helt andet og for at gøre folk opmærksomme på hvor nemt man bliver fanget i sit eget net, når man spinder for mange tråde der ikke hænger sammen...

Jeg hænger måske sucker for love ud, måske ikke, mener selv at jeg ikke gør det, idet det er en person som sidder bag en skærm et sted i DK og udgiver sig for at være en anden og være mor til en andens barn..

Der skal ikke brygges historier om hvorfor, for det ved vi jo ikke.. 

Men jeg kan fortælle at jeg har været i mødregruppe med en skøn pige (tror jeg) hun lavede en faker på en anden side, for en anden mødregruppe, men min mødregruppe valgte at se igennem fingre på det og stole på hende -men kun til en vis grad,  for da der kom et billede på at hun ventede tvillinger, så stoppede tiltroen og billedet blev fundet på anden side... Hun er i dag ikke bruger af babydotdk... Jeg selv håber at have "fabget" sucker for love" så tidligt at hun måske ikke når at knytte bånd til nogen og samtidig lyve for dem, for pludselig opdages det og ens venner eller en del af ens identitet eller hvad man nu kan kalde det er væk... Stop op i tide og vær dig selv... 

Anmeld

20. november 2011

Lise

PT skriver:

Men hvad med hende, der skrev, hun var hendes søster. Hun er vel heller ikke reel så???

Det tør jeg ikke udtale mig om herinde. Men jeg har da mine egne teorier om hvordan det hænger sammen

Anmeld

20. november 2011

ano14316

Frk Mig skriver:

Bare af ren nysgerrighed ville du ikke blive hammer tosset over der var en der smed billeder af dit barn på nettet og lade som om at det var hendes egen? Ikke noget ondt i skrive måden bare ren nysgerrighed

Jeg ville synes det var røv at hun lagde dem ud som værende hendes egen søn ,selvfølgelig ville jeg da det, men ikke noget jeg ville hidse mig totalt op over.

Og fremforalt, så ville jeg tage direkte kontakt til personen, hvis det var muligt, og ikke hænge personen ud, på den her måde.. for folk gør som de gør af en årsag..

Hvis jeg ville være sikker på at mine billeder ikke blev brugt af andre havde jeg ikke lagt dem online uden en copyright beskyttelse på og en form for vandmærke..

Anmeld

20. november 2011

grinny

PT skriver:

Jeg har fundet hendes navn, men ved ikke, om jeg skal skrive det her, da jeg ikke vil hænge nogen ud, hvis du forstår? Der er jo ingen tvivl om, at dem anden er fake. Men jeg ved jo ikke med hende søsteren. Har tjekket hendes blogs, men der er ingen billeder.

Forstår dig godt Kiggede selv efter det da jeg blev nysgerrig men kunne intet finde. Hmm 

Anmeld

20. november 2011

TineA

Lise skriver:

Det tør jeg ikke udtale mig om herinde. Men jeg har da mine egne teorier om hvordan det hænger sammen

De teorier vil jeg gerne høre

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Lise skriver:

Hvad er det der er svært at forstå? Der er en amerikansk blog med en amerikansk familie inkl en søn der hedder Paul. De har lagt billeder på deres blog. Og så har en opmærksomhedshungrende person misbrugt de billeder, og fortalt spænde Usande historier på baby.dk. Det er ikke raketvidenskab det her.

Gider Du lige at være sød at snakke ordentligt til mig, tak!?

Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lægge to og to sammen, det er fordi jeg har svært ved at tro at nogle kan gøre sådan noget... Men det giver dig altså ikke ret til at være så nedladende i din tone overfor mig..... Og jeg prøver IKKE at starte en debat om hvorvidt tonen var nedladende, for det var den og det er hermed også tilgivet, men vil gerne i fremtiden bede om ikke at blive talt til som om jeg er fem år.

Anmeld

20. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lise skriver:

Må nok indrømme, at min første tanke var, at det er den samme personc , der står bag begge indlæg. Var det det samme, du tænkte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.