Tynen skriver:
Men du synes simpelthen at det er okay at hænge en uskyldig mor og hendes søns billeder ud til fri fortolkning?!
Det at det bliver offentliggjort på denne måde, kan måske hjælpe til at flere brugere herinde bliver opmærksom på, hvor hurtigt sådan en "faker" tager fat og
- måske også til, at der er andre opmærksomhedshungrende personer ude bag skærmen der måske liiige overvejer en ekstra gang før de evt. opretter en fake profil for at få lidt opmærksomhed.
hvis der var en person der brugte mine billeder af min søn, sandsynligvis fordi personen synes han er så smækker lækker dejligt at hun er død misundelig, så hun lægger dem ud for værende personens egen søn..
hmm ikke noget jeg kunne hidsig mig vildt op over.. ville nok skrive til personen at jeg godt kan forstå at x ville ønske det var sådan, men at x skulle spørger mig før man brugte mine billeder, da det er brud på ophavsretten.. Men hvor mange har ikke brugt et billed fra google uden at spørger ejeren

Jeg ville tænke at folk gør som de gør af en årsag, som vi ikke kender.. i ovenstående tilfælde, måske et sygeligt behov for anerkendelse, manglende selvtillid, måske havde personen mistet sit barn, men kunne ikke vedkende sig det, så måtte holde sin søn i live i cyber space og brugte mine billeder.. måske bare af lyst.. måske måske måske..
for vi ved det ikke..
Anmeld