Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Stumpen

Mira0911 skriver:

Hmm... Det kan da godt være... Synes bare den minder så meget om en andens herinde fra...

Jeg synes også jeg har læst den og jeg plejer ellers kun at læse beretninger fra folk jeg "kender"....men jeg kan ikke huske hvem eller hvad eller hvor...men hun kan jo have ændretprofilnavn og være "den samme"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

ano14316

Tynen skriver:

Men du synes simpelthen at det er okay at hænge en uskyldig mor og hendes søns billeder ud til fri fortolkning?!

Det at det bliver offentliggjort på denne måde, kan måske hjælpe til at flere brugere herinde bliver opmærksom på, hvor hurtigt sådan en "faker" tager fat og 
- måske også til, at der er andre opmærksomhedshungrende personer ude bag skærmen der måske liiige overvejer en ekstra gang før de evt. opretter en fake profil for at få lidt opmærksomhed.

hvis der var en person der brugte mine billeder af min søn, sandsynligvis fordi personen synes han er så smækker lækker dejligt at hun er død misundelig, så hun lægger dem ud for værende personens egen søn..

hmm ikke noget jeg kunne hidsig mig vildt op over.. ville nok skrive til personen at jeg godt kan forstå at x ville ønske det var sådan, men at x skulle spørger mig før man brugte mine billeder, da det er brud på ophavsretten.. Men hvor mange har ikke brugt et billed fra google uden at spørger ejeren

Jeg ville tænke at folk gør som de gør af en årsag, som vi ikke kender.. i ovenstående tilfælde, måske et sygeligt behov for anerkendelse, manglende selvtillid, måske havde personen mistet sit barn, men kunne ikke vedkende sig det, så måtte holde sin søn i live i cyber space og brugte mine billeder.. måske bare af lyst.. måske måske måske..
for vi ved det ikke..

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd ´

Den udtalelse syns jeg faktisk passer meget godt på at hun ikke taler sandt...... Men jeg ved det altså ikke.... Puha, jeg synes det er svært at afgøre om hun er falsk....

Ja okay, lidt mistænkeligt alligevel.

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

ano14316 skriver:

hvis der var en person der brugte mine billeder af min søn, sandsynligvis fordi personen synes han er så smækker lækker dejligt at hun er død misundelig, så hun lægger dem ud for værende personens egen søn..

hmm ikke noget jeg kunne hidsig mig vildt op over.. ville nok skrive til personen at jeg godt kan forstå at x ville ønske det var sådan, men at x skulle spørger mig før man brugte mine billeder, da det er brud på ophavsretten.. Men hvor mange har ikke brugt et billed fra google uden at spørger ejeren

Jeg ville tænke at folk gør som de gør af en årsag, som vi ikke kender.. i ovenstående tilfælde, måske et sygeligt behov for anerkendelse, manglende selvtillid, måske havde personen mistet sit barn, men kunne ikke vedkende sig det, så måtte holde sin søn i live i cyber space og brugte mine billeder.. måske bare af lyst.. måske måske måske..
for vi ved det ikke..

No bitchfight. Men jeg ville blive stik hamrende tosset hvis nogle ''udnyttede'' billeder af min søn, og udgav ham for at være deres. Sorry.

Anmeld

20. november 2011

Lise

Muhmi skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd ´

Den udtalelse syns jeg faktisk passer meget godt på at hun ikke taler sandt...... Men jeg ved det altså ikke.... Puha, jeg synes det er svært at afgøre om hun er falsk....

Hvad er det der er svært at forstå? Der er en amerikansk blog med en amerikansk familie inkl en søn der hedder Paul. De har lagt billeder på deres blog. Og så har en opmærksomhedshungrende person misbrugt de billeder, og fortalt spænde Usande historier på baby.dk. Det er ikke raketvidenskab det her.

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Stumpen skriver:

Jeg synes også jeg har læst den og jeg plejer ellers kun at læse beretninger fra folk jeg "kender"....men jeg kan ikke huske hvem eller hvad eller hvor...men hun kan jo have ændretprofilnavn og være "den samme"

Den beretning synes jeg virker til at det er en jeg "kender" her på baby... Kan simpelthen ikke komme i tanke om hvem det er... 

Har opgivet at kigge alle beretninger igennem... 

Anmeld

20. november 2011

Phoenix

Benjamins'mor skriver:

Kan du evt. uddybe lidt hvad det er der afsløre? Er lidt nys, synes ikke jeg kan se noget?

Interiøret på hendes billeder. Små detaljer. Som fx dørhåndtaget bag ved - typisk amerikansk. Meget sjædent man ser sådan et i dk. Prøv at se billederne igennem hun har postet via sin profil. Det tyder i hvert fald på en fake profil vil jeg sige...

Anmeld

20. november 2011

Frk Mig

ano14316 skriver:

for vi ved det ikke..

Bare af ren nysgerrighed ville du ikke blive hammer tosset over der var en der smed billeder af dit barn på nettet og lade som om at det var hendes egen? Ikke noget ondt i skrive måden bare ren nysgerrighed

Anmeld

20. november 2011

grinny

Forvirret og forarget  

Gad vide om alt er løgn? Som i ALT! Det behøver jo ikke kun at være denne historie/billedtråd men faktisk hele hendes baby.dk levetid  

Og hvem er hendes søster/"søster"??

Anmeld

20. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lise skriver:

Hvad er det der er svært at forstå? Der er en amerikansk blog med en amerikansk familie inkl en søn der hedder Paul. De har lagt billeder på deres blog. Og så har en opmærksomhedshungrende person misbrugt de billeder, og fortalt spænde Usande historier på baby.dk. Det er ikke raketvidenskab det her.

Men hvad med hende, der skrev, hun var hendes søster. Hun er vel heller ikke reel så???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.