Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

A&F

Sidder, og bliver helt forarget over det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Muhmi

malenes skriver:

enlig sjov at lidt sjov at hun ikke regner på dette indlæg

for hun er nemlig onlien

Hun har ikke svaret på noget herinde, længe også selvom hun har været online hele aftenen... Det sidste indlæg hun har skrevet var klokken 20.41

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Den eneste fødselsberetning den finder ved at kopiere noget fra teksten og indsætte i søgefeltet er den hun har skrevet, og vil lige sige at den har du kommenteret på omkring den 4 November tror jeg det var.

Kan det være derfor du måske kan huske den?

Hmm... Det kan da godt være... Synes bare den minder så meget om en andens herinde fra...

Anmeld

20. november 2011

malenes

Muhmi skriver:

Hun har ikke svaret på noget herinde, længe også selvom hun har været online hele aftenen... Det sidste indlæg hun har skrevet var klokken 20.41

oki mærklig at hun ikke svare

men hun er jo nok klar over at hun er blevet opdaget

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Phoenix skriver:

Synes ikke det er at hænge 'sucker for love' ud ved at offentliggøre en fake profil. Det er jo en falsk facade folk har stiftet bekendtskab med. Og desuden er det virkelig grænseoverskridende at stjæle andre kvinders billeder af deres kæreste eje - nemlig deres barn og spinde en historie udfra dette.

For dem der stadig tvivler på om sucker for love er en fake profil. Prøv at læg mærke til de billeder hun har sat på. Der er mange ting der afsløre der  

Kan du evt. uddybe lidt hvad det er der afsløre? Er lidt nys, synes ikke jeg kan se noget?

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Hmm... Det kan da godt være... Synes bare den minder så meget om en andens herinde fra...

Det kan jo også sagtens ske at den er kopieret  Lagde bare lige mærke til, at du havde kommenteret i den tråd hun havde oprettet med beretningen

Anmeld

20. november 2011

132319

Hvor er det sygt 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Det kan jo også sagtens ske at den er kopieret  Lagde bare lige mærke til, at du havde kommenteret i den tråd hun havde oprettet med beretningen

Okey... 

Hmm... 

Anmeld

20. november 2011

BellaT

Tynen skriver:

Men du synes simpelthen at det er okay at hænge en uskyldig mor og hendes søns billeder ud til fri fortolkning?!

Det at det bliver offentliggjort på denne måde, kan måske hjælpe til at flere brugere herinde bliver opmærksom på, hvor hurtigt sådan en "faker" tager fat og 
- måske også til, at der er andre opmærksomhedshungrende personer ude bag skærmen der måske liiige overvejer en ekstra gang før de evt. opretter en fake profil for at få lidt opmærksomhed.

Desuden er der heller ikke nogen at hænge ud, når profilen jo er falsk.... Personen bag profilen eksisterer ikke. Kan man egentligt godt sige..

Godt "arbejde", julier. Som altid.

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Kan du evt. uddybe lidt hvad det er der afsløre? Er lidt nys, synes ikke jeg kan se noget?

Stort tillykke med ham  Hvor er han sød!

Det sidste billede, er det et forsøg på "Hvor stor er du nu?" "SÅÅÅÅ STOR" ?

Det ved jeg faktisk ikke  jeg har ikke selv taget det billede,synes bare det var yderst passende til den her tråd ´

Den udtalelse syns jeg faktisk passer meget godt på at hun ikke taler sandt...... Men jeg ved det altså ikke.... Puha, jeg synes det er svært at afgøre om hun er falsk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.