Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

christina92

Hej

Jeg er 19  og er under uddannelse  PB startede vi i september måned det er vores første barn vi forsøger at skabe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Hej

Jeg er 19  og er under uddannelse  PB startede vi i september måned det er vores første barn vi forsøger at skabe.

Ansøger dig lige, hvis det er okay:-) så kan vi lige skrive privat også hvis du har lyst :-)

Anmeld

20. november 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg tænkte på om der var andre unge på omkring min alder (jeg er 18 - 19 i starten af det nye år) uden uddannelse, som er igang med pb? Kunne være rart at have nogle at snakke med, som var i samme situation :-)

Jeg er også ung mor, jeg er 20 år og mor til Emilie på 15 måneder 

Anmeld

20. november 2011

Gittemor09

jeg er lidt over 24, har en datter på lidt over 2, er ikke sammen med faren, men har kæreste, vi har været sammen i halvandet år.... 

Har en Hg, og arbejder som sekretær på et dagplejekontor.... 

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Jeg er også ung mor, jeg er 20 år og mor til Emilie på 15 måneder 

Hvor er hun kær og noget smukt lyst hår hun har!!

Anmeld

20. november 2011

annec

Anonym skriver:

Hvordan kan det være i valgte, at få en så tidligt? :-)

Åh der var mange ting der spillede ind, men havde først blevet gravid med et uheld og fik en spontan abort. Efter det, var vi helt sikre på at vi vil have en!

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg er lidt over 24, har en datter på lidt over 2, er ikke sammen med faren, men har kæreste, vi har været sammen i halvandet år.... 

Har en Hg, og arbejder som sekretær på et dagplejekontor.... 

Smuk lille prinsesse du har! :-) havde du taget din hg færdig da du væv gravid? Og var hun planlagt?

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

annec skriver:

Åh der var mange ting der spillede ind, men havde først blevet gravid med et uheld og fik en spontan abort. Efter det, var vi helt sikre på at vi vil have en!

Lige pludselig fandt vi bare ud af vi ville have en, nu må vi de om det lykkedes:-) hvor lang tid havde i været sammen da i fik barn?

Anmeld

20. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Smuk lille prinsesse du har! :-) havde du taget din hg færdig da du væv gravid? Og var hun planlagt?

tak skal du have ja, jeg var færdig 2 en halv måned før jeg fødte... men blev sygemeldt pga. bækkenløsning...

vi havde snakket om det, men bestemt ikke et stort projekt der blev sat igang.... 

Han valgte dog at flytte da hun var 3 måneder gammel... så siden der har jeg været alene med hende... udover kæresten som er kommet ind i billedet, og har været god til at hjælpe i weekenderne...

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

tak skal du have ja, jeg var færdig 2 en halv måned før jeg fødte... men blev sygemeldt pga. bækkenløsning...

vi havde snakket om det, men bestemt ikke et stort projekt der blev sat igang.... 

Han valgte dog at flytte da hun var 3 måneder gammel... så siden der har jeg været alene med hende... udover kæresten som er kommet ind i billedet, og har været god til at hjælpe i weekenderne...

Ville også helst være færdig med en uddannelse, men kan bare ikke vente:-) så må jeg tage min hg bagefter :-) det må have været hårdt pludselig at stå alene med det hele :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.