Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

det var hårdt ja.... men det er bare sådan nogle ting man må tage med...

ja, det er dejligt... han var der allerede da hun var 5 måneder... så det har betydet meget

Der kunne jeg godt forestille mig :-) men hendes ryg er helt normal nu så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Melanie Bjerre

Anonym skriver:

Hehe okay :-) hvor langt er du i din uddannelse? :-) (krydser fingre for i snart får 2 streger! :-))

Jamen jeg har gået på HF siden august i år, så ikke ret langt.. 

Hehe, mange tak, vi håber

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Jeg tænkte på om der var andre unge på omkring min alder (jeg er 18 - 19 i starten af det nye år) uden uddannelse, som er igang med pb? Kunne være rart at have nogle at snakke med, som var i samme situation :-)

forholdsvis ung mor er 21 og er gravid i 28. uge skal føde en lille prinsesse til februar .. har en STX- uddannelse og er halvvejs i min videregående uddannelse som sygeplejerske tager så resten af uddannelsen når jeg er færdig med barsel

Anmeld

21. november 2011

LilleLene

Jeg er 18 (19 den 24/12) og jeg er gravid, og er kun igang med enkelt fag på VUC

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Melanie-Marie92 skriver:

Jamen jeg har gået på HF siden august i år, så ikke ret langt.. 

Hehe, mange tak, vi håber

Okay :-) jamen det må også være rart lige, at komme igang, så man ved hvad man skal falde tilbage på efter barsel :-)

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

forholdsvis ung mor er 21 og er gravid i 28. uge skal føde en lille prinsesse til februar .. har en STX- uddannelse og er halvvejs i min videregående uddannelse som sygeplejerske tager så resten af uddannelsen når jeg er færdig med barsel

Ej hvor spændende, tillykke med prinsessen :-) føler mig godt nok lidt halvfum når jeg sidder her uden uddannelse og så kommer folk med flotte sygeplejerskeruddannelser, hehe :-) men må sige jeg brænder mere for baby end uddannelse lige nu:-$

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Ej hvor spændende, tillykke med prinsessen :-) føler mig godt nok lidt halvfum når jeg sidder her uden uddannelse og så kommer folk med flotte sygeplejerskeruddannelser, hehe :-) men må sige jeg brænder mere for baby end uddannelse lige nu:-$

har ikke uddannelsen endnu.. har lige halvandet års læsning efter min barsel, meen det er til at overkomme ..

vil dog sige, at det er vigtigt at du får din ungdomsuddannelse først, da du ellers ikke kan få SU støtte under din barsel .. kan man kun på videregående uddannelser

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

har ikke uddannelsen endnu.. har lige halvandet års læsning efter min barsel, meen det er til at overkomme ..

vil dog sige, at det er vigtigt at du får din ungdomsuddannelse først, da du ellers ikke kan få SU støtte under din barsel .. kan man kun på videregående uddannelser

Ja, det ved jeg godt, men kan sagtens klare den på kontanthjælpsbarsel, da min kæreste tjener nok ved siden af :-)

Anmeld

21. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Der kunne jeg godt forestille mig :-) men hendes ryg er helt normal nu så?

ja, det er den  

efter 6 behandlinger...

og 2 behandlinger året efter, pga. skulderbladet var kommet i kambulage (staves) med et ribben....

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

ja, det er den  

efter 6 behandlinger...

og 2 behandlinger året efter, pga. skulderbladet var kommet i kambulage (staves) med et ribben....

Det lyder bestemt ikke rart :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.