Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

LouiseRH

Altså min kæreste er fast besluttet på det er en dreng, men jeg håber bare den er sund og rask, så er jeg glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

Jeg er 20år, uden uddannelse(starter til marts) har ikke job, og igang med PB, manden er igang med uddannelse og er 22 og har ikke arbejde..

Vi har været igang i 1½ år og har mistet 3 gange og skal nu videre til udredning hos lægen

Det er jeg ked af at høre! Jeg håber i finder ud af det, så i snart kan få jeres lille guldklump :-)

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

altså jeg bor hjemme endnu  

har lejlighed fra d. 1/1-2012 & til den tid har jeg min herlige mor til at sætte den i stand, med at male(må jo ikke selv) & bære tingene ind i lejligheden osv

& tak

Ej hvor skønt :-) hehe så skal du bare sidde og komandere, det ville jeg nu ikke have noget imod, når jeg når så langt:-P

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre! Jeg håber i finder ud af det, så i snart kan få jeres lille guldklump :-)

sådan er det, er begyndt at kunne forstå hvorfor det ikke udvikler sig som det skal... også ser jeg positivt på at jeg godt kan blive gravid og som sådan ikke har noget galt men bar lidt problemer med at holde på det

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Jeg er 18, bor i Vojens, går i skole i Odense, er færdig til marts. Vi er liiiige startet

Ihh hvor hyggeligt, vi startede i oktober, fik så min mens efter, men håber på der er noget når jeg skal teste næste gang :-)

Anmeld

20. november 2011

baby012

er 19 og skal føde om 6 ugers tid  

har HG og er igang med en HF. den bliver dog sat på pause fra januar.   

Anmeld

20. november 2011

Mi&Mi

Anonym skriver:

Jeg er også fast besluttet på, at skulle tage en uddannelse! :-) vi har egentlig ikke snakket så meget om baby før, men pludselig en dag blev jeg bare skruk og kæresten kom heldigvis hurtigt med på den og var enig i, at jeg skulle smide pillerne :-)

dejligt at han var enig!

med den første havde vi heller ikke snakket så meget om det, men vi havde da siddet og snakket en smule om at vi egentlig godt kunne tænkte os en baby.. så vi beskyttede os ikke, og så kom de to streger efter 2 måneder

Anmeld

20. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

Ej hvor skønt :-) hehe så skal du bare sidde og komandere, det ville jeg nu ikke have noget imod, når jeg når så langt:-P

haha ja, det sker sku kun 1 gang i ens liv hvis man er heldig at man må kommendere med sine forældre! og jeg skal nyde det! alle de gange de kommendere med mig herhjemme!!! åååh det er nogle gange til at få stress af! så jeg glæder mig!  

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Jeg er 15½, går på efterskole. Tager nok på barsel 1 måned før termin. Skal have syge eksamener :-). 

Der må være mange dumme kommentere om din alder? :s jeg gætter på det ikke var planlagt så? Men tillykke med det! :-)

Anmeld

20. november 2011

ønskerbaby

Anonym skriver:

Dejligt ikke at være den eneste. Hva med din kæreste, har han uddannelse? Og hvorfor har du ikke?

nej men min kæreste arbejder og sys jeg skal gå hjem til jeg finder noget arbejde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.