Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

annec

Jeg er godt nok ikke i gang med pb, men har en planlagt baby med min kæreste. Er 19år, og har heller ikke nogen uddannelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

LouiseRH

Anonym skriver:

Det må være skønt lige at kunne nå, at blive færdig før bebsen kommer :-) ved i hvad køn det er?

Ja det er rigtig dejligt
Vi skal til scanning den 1. dec, så håber vi kan få det at vide der

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

simone91 skriver:

Jeg har det lidt sådan at, man skal få børn når man har lyst til det! uddannelse eller ej.. har sat mig for at jeg skal have mig en uddannelse når jeg har fået et barn mere så må folk sku sige hvad de har lyst til  

Jeg er også fast besluttet på, at skulle tage en uddannelse! :-) vi har egentlig ikke snakket så meget om baby før, men pludselig en dag blev jeg bare skruk og kæresten kom heldigvis hurtigt med på den og var enig i, at jeg skulle smide pillerne :-)

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

Jeg er 20år, uden uddannelse(starter til marts) har ikke job, og igang med PB, manden er igang med uddannelse og er 22 og har ikke arbejde..

Vi har været igang i 1½ år og har mistet 3 gange og skal nu videre til udredning hos lægen

Anmeld

20. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

Tillykke :-) bor du så hjemme eller hvordan?

altså jeg bor hjemme endnu  

har lejlighed fra d. 1/1-2012 & til den tid har jeg min herlige mor til at sætte den i stand, med at male(må jo ikke selv) & bære tingene ind i lejligheden osv

& tak

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

annec skriver:

Jeg er godt nok ikke i gang med pb, men har en planlagt baby med min kæreste. Er 19år, og har heller ikke nogen uddannelse

Hvordan kan det være i valgte, at få en så tidligt? :-)

Anmeld

20. november 2011

malliebooh

Jeg er 18, bor i Vojens, går i skole i Odense, er færdig til marts. Vi er liiiige startet

Anmeld

20. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg tænkte på om der var andre unge på omkring min alder (jeg er 18 - 19 i starten af det nye år) uden uddannelse, som er igang med pb? Kunne være rart at have nogle at snakke med, som var i samme situation :-)

Jeg er 15½, går på efterskole. Tager nok på barsel 1 måned før termin. Skal have syge eksamener :-). 

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Ja det er rigtig dejligt
Vi skal til scanning den 1. dec, så håber vi kan få det at vide der

Ej hvor spændende:-) er der så noget bestemt i håber på? Hehe

Anmeld

20. november 2011

lukasmor

Jeg er 23 og har en søn på 9 måneder. Jeg er under uddannelse men på barsel som slutter til feb hvor jeg så skal gøre mit studie færdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.