Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

mariesmavse92 skriver:

Jeg var 19, hehe, skal føde i slutningen af marts en lille pige. Er du også gravid, eller er du midt i beslutningsfasen? 

Åårh en lille prinsesse vi er igang med at prøve, skal teste d. 7.  det er 2. måned, men sidste måned prøvede vi ikke rigtigt, der tog vi det lidt stille og roligt. Jeg kan stadig komme i tvivl, men det er kun pga. hvad andre vil tænke. Jeg VED vi kan klare det og det er vores største ønske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Spændende:-)

Meget. Har gået der før, og har fået fortalt at man skal aflevere en rapport hver 5uge .. puha. Men glæder mig til at komme lidt ud

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Meget. Har gået der før, og har fået fortalt at man skal aflevere en rapport hver 5uge .. puha. Men glæder mig til at komme lidt ud

Puha hehe. Ja kan godt forstå det bliver dejligt!  jeg går bare hjemme nu, det er godt nok kedeligt!

Anmeld

25. november 2011

MorTilSnartFire <3

Jeg er ung mor til 2 skønne drenge

(18 og 20 år, da jeg fødte)

Charlie på 21 mdr. og Nicki på 4,5 mdr.

Jeg har ingen uddannelse, men vil ind på social og sundhedsskolen, når min barsel engang er slut - medmindre vi skal have en mere med det samme Høhøh.... Jeg er dog udlært negleteknikker!

Vi bor i Kolding

Anmeld

26. november 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Puha hehe. Ja kan godt forstå det bliver dejligt!  jeg går bare hjemme nu, det er godt nok kedeligt!

Ja det tror jeg godt
Man har ikke noget at stå op til .. da jeg gik på barsel, sov jeg rigtig meget, også fordi jeg havde så mange plukveer at jeg skulle slappe af

Anmeld

26. november 2011

MaleneJensen

Anonym skriver:

Hehe godt! :-) hvor er du fra?

Jeg Bor i Hobro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.