Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Ville også helst være færdig med en uddannelse, men kan bare ikke vente:-) så må jeg tage min hg bagefter :-) det må have været hårdt pludselig at stå alene med det hele :-(

kan godt forstå det med uddannelsen...

det er altid rart at have noget af "falde" tilbage på...

jo, det var rigtig hårdt... hun skulle hos kiropraktor pga. skæv ryg... så det var skrig i 24 timer i træk.... men det har været flest gode tider... og ville ikke bytte det for noget som helst... og vil gerne have flere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

kan godt forstå det med uddannelsen...

det er altid rart at have noget af "falde" tilbage på...

jo, det var rigtig hårdt... hun skulle hos kiropraktor pga. skæv ryg... så det var skrig i 24 timer i træk.... men det har været flest gode tider... og ville ikke bytte det for noget som helst... og vil gerne have flere...

Puha det var noget af en omgang :-( og så helt alene! Det må være skønt at have kæresten nu, der kan tage lidt over også :-)

Anmeld

20. november 2011

christina92

Anonym skriver:

Ansøger dig lige, hvis det er okay:-) så kan vi lige skrive privat også hvis du har lyst :-)

Det lyder hel fint  har godkendt

Anmeld

20. november 2011

Melanie Bjerre

Ja, jeg er 18, 19 i midten af december

Anmeld

20. november 2011

annec

Anonym skriver:

Lige pludselig fandt vi bare ud af vi ville have en, nu må vi de om det lykkedes:-) hvor lang tid havde i været sammen da i fik barn?

Han var min første kæretse da jeg var 13år, og i 5 år var det sådan en on and off forhold. Men de sidste 3 år har vi været sammen. Så knap 2år inden jeg blev gravid.

Hvad med jer?

Anmeld

20. november 2011

Tvillingemor80

Jeg er 21 og har tvillingepiger på 1½ år Er igang med uddannelsen til pædagog..

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Jeg er 21 og har tvillingepiger på 1½ år Er igang med uddannelsen til pædagog..

Hihi det var noget af en mundfuld:-)

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

annec skriver:

Han var min første kæretse da jeg var 13år, og i 5 år var det sådan en on and off forhold. Men de sidste 3 år har vi været sammen. Så knap 2år inden jeg blev gravid.

Hvad med jer?

Vi har været sammen 2 år til januar og besluttede os for at starte pb sidste månede:-)

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Melanie-Marie92 skriver:

Ja, jeg er 18, 19 i midten af december

Hehe okay :-) hvor langt er du i din uddannelse? :-) (krydser fingre for i snart får 2 streger! :-))

Anmeld

20. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Puha det var noget af en omgang :-( og så helt alene! Det må være skønt at have kæresten nu, der kan tage lidt over også :-)

det var hårdt ja.... men det er bare sådan nogle ting man må tage med...

ja, det er dejligt... han var der allerede da hun var 5 måneder... så det har betydet meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.