Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg har lidt det samme problem :/ 

Har svært ved at sove om natten pga. min depression.  Det kommer sådan indimellem. Enten så sover jeg rigtig meget! eller også så sover jeg næsten ikke. 

Du skriver bare pb, hvis du vil snakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Du skriver bare pb, hvis du vil snakke

Tak, det er rigtig sødt af dig!  

Smider lige en pm. 

Anmeld

22. november 2011

KiaKatrine

Anonym skriver:

Tillykke med bebsen ved du om det er en dreng eller pige? - og hvilken skole går du på?

Tak  og det er en dreng, gik på social- og sundhedsskole

Men droppede ud, da jeg var ved at få for meget fravær, ifl. min graviditet

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

KiaKatrine skriver:

Tak  og det er en dreng, gik på social- og sundhedsskole

Men droppede ud, da jeg var ved at få for meget fravær, ifl. min graviditet

Ih hvor skønt, så ser man vel straks lyseblåt alle vegne, hehe okay, jeg har også gået på sosu, men droppede ud af personlige årsager:/ ellers en hyggelig skole at gå på! skal du så igang med samme uddannelse efter barsel?

Anmeld

22. november 2011

LilleChelle

Anonym skriver:

Ville ønske jeg var klog nok til en fin uddannelse, hihi:-)Tak for svaret på det med su, det var dejligt at vide! :-)

- og ved du hvor meget man får i su, hvis man har barn mens man studere?

Jeg kommer bestemt heller ikke fra en akademisk familie, så jeg var nok heller ikke lige den folk udefra tænkte ville blive akademiker. Men til sommer er jeg den første i min familie der får hue på, og også den første der nogensinde har gået på universitetet. 

Men det har været en lang og sej kamp - jeg er dog overbevist om at de der vil, kan. 

Som forsørger på uddannelse, kan du få forhøjet SU-lån. Og ikke andet.
Hvis du derimod bor sammen med en anden SU-modtager, kan du få forsørgertillæg.

Det skal dog lige siges at man IKKE kan få forhøjet SU-lån under barsel.

Og som en fortæller, så har du 12 måneders ekstra SU (SU-klip/barsels klip), som du kan vælge at få i enkeltrater hvis du tager barsel over 1 år, eller dobbeltrater hvis du tager barsel over 1/2 år.  

Anmeld

22. november 2011

Melanie Bjerre

Anonym skriver:

Meet spændende - også med dig! :-) jeg synes bare det virker, som om der er en evighed til :-)

Jaaer, sådan har jeg det også, der er 8 dage, og de går SÅ langsomt

Anmeld

22. november 2011

MortilCilas

Jeg har barn, og skal starte uddannelse her den 1.12-11 men jeg stod uden uddannelse da jeg blev gravid ..

Anmeld

22. november 2011

KiaKatrine

Anonym skriver:

Ih hvor skønt, så ser man vel straks lyseblåt alle vegne, hehe okay, jeg har også gået på sosu, men droppede ud af personlige årsager:/ ellers en hyggelig skole at gå på! skal du så igang med samme uddannelse efter barsel?

Ja det gør man, selv om jeg ikke syntes der er så meget sødt tøj igen  men sådan er det, har rigtig meget tøj alligevel lige nu

Okay, nej det er ikke min plan, tror jeg vil læse nogle enkle fag, så jeg kan få en bedre uddannelse end sosu

Anmeld

22. november 2011

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Jeg er 18, sygemeldt fra skole pga bækkenløsning - og gravid :-)

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg kommer bestemt heller ikke fra en akademisk familie, så jeg var nok heller ikke lige den folk udefra tænkte ville blive akademiker. Men til sommer er jeg den første i min familie der får hue på, og også den første der nogensinde har gået på universitetet. 

Men det har været en lang og sej kamp - jeg er dog overbevist om at de der vil, kan. 

Som forsørger på uddannelse, kan du få forhøjet SU-lån. Og ikke andet.
Hvis du derimod bor sammen med en anden SU-modtager, kan du få forsørgertillæg.

Det skal dog lige siges at man IKKE kan få forhøjet SU-lån under barsel.

Og som en fortæller, så har du 12 måneders ekstra SU (SU-klip/barsels klip), som du kan vælge at få i enkeltrater hvis du tager barsel over 1 år, eller dobbeltrater hvis du tager barsel over 1/2 år.  

Det er fedt du kan synes jeg!  okay mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.