Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Ville være ked af at skulle tage su-lån:-( men så længe der er lidt oveni, så har vi også min kærestes løn, så mon ikke vi klare os:-) hehe.

Jo  Ville bare lige nævne det hele 

Der kan jo også søges Boligstøtte.  

Der er masser af hjælp at hente, hvis det brænder på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Du er i hvert fald ikke alene! :-) og du er velkommen til, at skrive hvis det er ved at koge over:-D så er jeg klar på at snakke aaaaalt om baby:-P

Det lyder virkelig dejligt!  og i lige måde 

Må jeg ansøge dig ? 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Det lyder virkelig dejligt!  og i lige måde 

Må jeg ansøge dig ? 

Ja selvfølgelig:-):-)

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig:-):-)

Ah .. Du jo Anonym .. 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jo  Ville bare lige nævne det hele 

Der kan jo også søges Boligstøtte.  

Der er masser af hjælp at hente, hvis det brænder på 

Ja det er da med, at tage hbad man kan få, bebsen kan jo ikke have det for godt:-) den skal i hvert fald ikke mangle noget, når vi når så langt:-) ville habe taget uddannelse først, men ønsker virkelig et barn nu og kæresten er med på den, så det var bare nu det skulle være:-) og jeg er sikker på jeg nok skal klare uddannelsen efter barsel, når eg har min fantastiske kærestes støtte

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Ah .. Du jo Anonym .. 

Ups ja ansøger dig nu så

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er da med, at tage hbad man kan få, bebsen kan jo ikke have det for godt:-) den skal i hvert fald ikke mangle noget, når vi når så langt:-) ville habe taget uddannelse først, men ønsker virkelig et barn nu og kæresten er med på den, så det var bare nu det skulle være:-) og jeg er sikker på jeg nok skal klare uddannelsen efter barsel, når eg har min fantastiske kærestes støtte

Undskyld alle de stavefejl, mig og min iPhone er ikke bedste venner :-D

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Nemlig!  Ja, det bare med at klø på, for babys skyld.  Hvor der er vilje, er der vej. 

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Ups ja ansøger dig nu så

Super 

hehe .. Det helt i orden, det ikke altid helt nemt at få de Iphone's til at makke ret.  haha 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Super 

hehe .. Det helt i orden, det ikke altid helt nemt at få de Iphone's til at makke ret.  haha 

Hehe nej, nogle gange går det lidt for stærkt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.