Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Nemlig!  Ja, det bare med at klø på, for babys skyld.  Hvor der er vilje, er der vej. 

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Hehe nej, nogle gange går det lidt for stærkt:-)

haha ja  kan godt huske det, fra da jeg havde min 3GS ..  hehe .. Savner godt nok også min iphone, det er ved at være lidt trættende, med SE c510. Er jo ikke vant til de der taster. hehe 

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Lige præcis

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

haha ja  kan godt huske det, fra da jeg havde min 3GS ..  hehe .. Savner godt nok også min iphone, det er ved at være lidt trættende, med SE c510. Er jo ikke vant til de der taster. hehe 

Hihi nej, det tager tid at vende sig til smiler

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Hihi nej, det tager tid at vende sig til smiler

hehe ja  Hvordan kan det være du ikke sover ? 

Anmeld

22. november 2011

KiaKatrine

Jeg er 17 og er stoppet på skolen, pga min graviditet blev meget hård, så stoppede 3 uger før jeg rigtig skulle gå på barsel.

Har termin den 28/12-11 og bliver 18 den 5/1-2012

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

hehe ja  Hvordan kan det være du ikke sover ? 

Har ikke kunne sove de sidste par nætter, rigtig øv min kæreste skal op kl. 5 og der er jeg næsten lige faldet i søvn hvad med dig?

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

KiaKatrine skriver:

Jeg er 17 og er stoppet på skolen, pga min graviditet blev meget hård, så stoppede 3 uger før jeg rigtig skulle gå på barsel.

Tillykke med bebsen ved du om det er en dreng eller pige? - og hvilken skole går du på?

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

KiaKatrine skriver:

Tillykke med bebsen ved du om det er en dreng eller pige? - og hvilken skole går du på?

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Har ikke kunne sove de sidste par nætter, rigtig øv min kæreste skal op kl. 5 og der er jeg næsten lige faldet i søvn hvad med dig?

Jeg har lidt det samme problem :/ 

Har svært ved at sove om natten pga. min depression.  Det kommer sådan indimellem. Enten så sover jeg rigtig meget! eller også så sover jeg næsten ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.