Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chancen skriver: Nemlig! Ja, det bare med at klø på, for babys skyld. Hvor der er vilje, er der vej.
Nemlig! Ja, det bare med at klø på, for babys skyld. Hvor der er vilje, er der vej.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hehe nej, nogle gange går det lidt for stærkt:-)
Hehe nej, nogle gange går det lidt for stærkt:-)
haha ja kan godt huske det, fra da jeg havde min 3GS .. hehe .. Savner godt nok også min iphone, det er ved at være lidt trættende, med SE c510. Er jo ikke vant til de der taster. hehe
Anonym skriver: Lige præcis
Lige præcis
Chancen skriver: haha ja kan godt huske det, fra da jeg havde min 3GS .. hehe .. Savner godt nok også min iphone, det er ved at være lidt trættende, med SE c510. Er jo ikke vant til de der taster. hehe
Anonym skriver: Hihi nej, det tager tid at vende sig til smiler
Hihi nej, det tager tid at vende sig til smiler
hehe ja Hvordan kan det være du ikke sover ?
Jeg er 17 og er stoppet på skolen, pga min graviditet blev meget hård, så stoppede 3 uger før jeg rigtig skulle gå på barsel.
Har termin den 28/12-11 og bliver 18 den 5/1-2012
Chancen skriver: hehe ja Hvordan kan det være du ikke sover ?
KiaKatrine skriver: Jeg er 17 og er stoppet på skolen, pga min graviditet blev meget hård, så stoppede 3 uger før jeg rigtig skulle gå på barsel. Har termin den 28/12-11 og bliver 18 den 5/1-2012
Anonym skriver: Har ikke kunne sove de sidste par nætter, rigtig øv min kæreste skal op kl. 5 og der er jeg næsten lige faldet i søvn hvad med dig?
Har ikke kunne sove de sidste par nætter, rigtig øv min kæreste skal op kl. 5 og der er jeg næsten lige faldet i søvn hvad med dig?
Jeg har lidt det samme problem :/
Har svært ved at sove om natten pga. min depression. Det kommer sådan indimellem. Enten så sover jeg rigtig meget! eller også så sover jeg næsten ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128