Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg er 20 år og har en HG. (Dog ikke noget jeg vil bruge til noget). 

Skal, hvis alt flasker sig, starte på Sygeplejerskepakken på HF til Januar Har så godt nok ingen børn (endnu ) Men guuuuud, hvor er jeg skruk! 

Du er ikke eneste der er skruk! Jeg tror jeg kunne købe hele babysam og h&m's babytøj, hvis jeg fik lov, og vi har først lige startet pb i sidste månede:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg er 19 år, min kæreste 24. Vi har været sammen siden august sidste år. Han er ingeniør studerende og jeg er færdig med min HF til sommer. Hvor jeg gerne skulle blive optaget på Jura studiet.
Vi begyndte PB for 3 måneder siden.

Lige en kommentar til tidligere indlæg: Det passer altså ikke at man ikke kan få SU under sin barsel på ungdomsuddannelse. 

Citeret fra Su.dk: "Hvis du får barn under en  ungdomsuddannelse, kan du få ekstra SU (fødselsrater) i en begrænset periode. Mødre kan få 12 måneders ekstra SU og SU-lån, mens fædre kan få seks måneders ekstra SU og SU-lån". 

Ville ønske jeg var klog nok til en fin uddannelse, hihi:-)Tak for svaret på det med su, det var dejligt at vide! :-)

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Du er ikke eneste der er skruk! Jeg tror jeg kunne købe hele babysam og h&m's babytøj, hvis jeg fik lov, og vi har først lige startet pb i sidste månede:-D

Ja.  hehe .. 

Og hver dag, når jeg går på arbejde, så går jeg forbi babysam. Den ligger nemlig lige på vej til arbejde.. Så kan man jo ikke lade være med at gå og lurer lidt på aaaalle de søde ting man kan få .. suk. 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg er 19 år, min kæreste 24. Vi har været sammen siden august sidste år. Han er ingeniør studerende og jeg er færdig med min HF til sommer. Hvor jeg gerne skulle blive optaget på Jura studiet.
Vi begyndte PB for 3 måneder siden.

Lige en kommentar til tidligere indlæg: Det passer altså ikke at man ikke kan få SU under sin barsel på ungdomsuddannelse. 

Citeret fra Su.dk: "Hvis du får barn under en  ungdomsuddannelse, kan du få ekstra SU (fødselsrater) i en begrænset periode. Mødre kan få 12 måneders ekstra SU og SU-lån, mens fædre kan få seks måneders ekstra SU og SU-lån". 

- og ved du hvor meget man får i su, hvis man har barn mens man studere?

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Ja.  hehe .. 

Og hver dag, når jeg går på arbejde, så går jeg forbi babysam. Den ligger nemlig lige på vej til arbejde.. Så kan man jo ikke lade være med at gå og lurer lidt på aaaalle de søde ting man kan få .. suk. 

Ihh det lyder som noget jeg kunne finde på:-) jeg har to babysam kataloger herhjemme og eg tror snart jeg har kigget i dem 100 gange, hihi :-P

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

- og ved du hvor meget man får i su, hvis man har barn mens man studere?

Puha, nu skal jeg se om jeg kan huske det 

Det noget med at under barslen, der kan man få enten dobbelt su i 6 måneder, eller enkelt su i 12 måneder. 

Så kan man få forhøjet su lån på 4000 kr. ca. mener jeg det er. 

oven i det, mener jeg man kan få forsørgertillæg 

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Anonym skriver:

Ihh det lyder som noget jeg kunne finde på:-) jeg har to babysam kataloger herhjemme og eg tror snart jeg har kigget i dem 100 gange, hihi :-P

haha  Hvordan skal man næsten kunne lade være, når man er SÅ skruk ?! 

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Men er glad for at jeg ikke er alene om, at ha' det sådan. 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Puha, nu skal jeg se om jeg kan huske det 

Det noget med at under barslen, der kan man få enten dobbelt su i 6 måneder, eller enkelt su i 12 måneder. 

Så kan man få forhøjet su lån på 4000 kr. ca. mener jeg det er. 

oven i det, mener jeg man kan få forsørgertillæg 

Ville være ked af at skulle tage su-lån:-( men så længe der er lidt oveni, så har vi også min kærestes løn, så mon ikke vi klare os:-) hehe.

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Men er glad for at jeg ikke er alene om, at ha' det sådan. 

Du er i hvert fald ikke alene! :-) og du er velkommen til, at skrive hvis det er ved at koge over:-D så er jeg klar på at snakke aaaaalt om baby:-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.