Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Rart at hører man ikke erden eneste, som har/har haft svært ved at finde ud af det
Rart at hører man ikke erden eneste, som har/har haft svært ved at finde ud af det
Det er du bestemt ikk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige ansøgt nogen af jer håber det er oka
troede næsten jeg var den eneste der uden uddanelse prøvede og få et barn. jeg ved ikke hvad jeg vil være så kommer ikke igang med en uddanelse lige nu
Jeg er 19, gravid og uden uddannelse Gift med min mand på 21!
ønskerbaby skriver: Har lige ansøgt nogen af jer håber det er oka troede næsten jeg var den eneste der uden uddanelse prøvede og få et barn. jeg ved ikke hvad jeg vil være så kommer ikke igang med en uddanelse lige nu
MaleneJensen skriver: Det er du bestemt ikk
mariesmavse92 skriver: Jeg er 19, gravid og uden uddannelse Gift med min mand på 21!
Det er jeg. skriv gerne en privat besked
Anonym skriver: Okay, hvad uddannelse skal du starte på?
Okay, hvad uddannelse skal du starte på?
Klinikassistent
MortilCilas skriver: Klinikassistent
Anonym skriver: Tillykke, hvornår skal du føde, og hvad bliver det? hvor gammel var du da du blev gift?
Tillykke, hvornår skal du føde, og hvad bliver det? hvor gammel var du da du blev gift?
Jeg var 19, hehe, skal føde i slutningen af marts en lille pige. Er du også gravid, eller er du midt i beslutningsfasen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128