Fantastiske historier! 
Min ældste hedder Bella Sophie, men hun hed faktisk Freya Sofie de første 2 dage. Kæresten og jeg var ret enige om Freya, men en nat drømte jeg at hun hed Bella og da jeg vågnede var hun bare slet ik en Freya alligevel!! Så måtte fortælle kæresten at der altså ik var nogen diskution, hun sku bare hedde Bella!! Sophie hold vi fast i, men der er ingen historie bag, det er bare fint! 
Den yngste hedder Alberte Astrid.. Hende var vi virkelig i vildrede omkring hvad skulle hedde! Vi var virkelig uenige! Jeg holdt på hele graviditeten at mit yndlingsnavn var Alberte, men min kæreste nedlagde Veto imod det, han sys det var forfærdeligt! Så jeg lagde det på hylden, for det blev det i hvert fald ikke! Han var mere til Victoria hvilket jeg var dybt uenig i!!
Da hun så kom til verden snakkede vi igen frem og tilbage, men ku bare ik finde noget der passede! Efter et par dage spurgte jeg ham så "hvad så med Alberte?" Og så var svaret "Ja, det er da det hun ska hedde!!" Og sådan blev det!!
Astrid hedder hun efter min mormor, det var vi enige om fra start af at hun sku hedde til mellemnavn! 
Havde vi fået en dreng skulle han ha heddet Steen til mellemnavn efter min svigerfar som døde for 4 år siden..
Anmeld