da i var gravide/er gravide. Hvad ændrede i så i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Zelinasmor

Honey<3 skriver:

Husk ikke at spise for meget af det, det skulle eftersigende ikke være skide godt for baby, specielt ikke tun i olie  Det smager eller virkelig lækkert, med mayo og rå løg , hehe...

Hvor langt er du henne ?

uhm ja. Og så lige på en god skive brød  NAM!

Jeg spiser tun i vand. Og kun 1-2 gange hver 14.dag. Så tror det går. Jeg er 36+6 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Darling<3

MissBee skriver:

hahahah lever i luksus sys jeg nu ikke men jo jeg bruger da en del penge på lækre cremer og makeup...

Mandelolie er super blødgørende og fugtgivende og så er det 100& naturligt!!brug også gerne som håndcreme her til vinter med en par bomuldshandsker så holder dine hænder sig bløde og fine og jeg bruger en kapsel med flyende e vitamin olie udover brysterne for at hjælpe huden og mindske strækmærker  

Har en 65J nu så er ret så bekymret for hvor store de blir..

Jeg synes godt nok det lyder lækkert med det mandelolie Må vidst hellere få afprøvet det, man vil jo gerne undgå strækmærker!!

65J??? Holy shit nogle kæmpe babser du har

De bliver nok lidt større, men så må du få dem gjort mindre efter amningen

Anmeld

16. november 2011

Sitrani

Hansen1990 skriver:

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

Jeg gik til ishockey, men da jeg blev gravid stoppede jeg, da det er alt for voldsomt, når man har en lille bebs i maven.... Men skal starte igen, når min datter kan finde ud af at blive passet af far alene... Og desuden bor vi for langt væk fra hockeyhallen lige pt.. Ellers ændrede jeg ikke andet sådan rigtig.. andet end minus alkohol og sådan... Nårh jo, så farvede jeg ikke hår eller brugte parfume eller produkter med parfume og andre kemikalier i

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Miss Church skriver:

Shit det havde jeg da glemt hehe. Der skal bare spises sushi det næste halv år haha 

Nyd sushi imens du kan

Man kan vidst godt spise lidt imens man er gravid, men så skal det have været frosset ned i 24 timer på et bestemt antal minus grader - jeg nægter at spørge på sushi resturanter om hvordan de gør

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Nyd sushi imens du kan

Man kan vidst godt spise lidt imens man er gravid, men så skal det have været frosset ned i 24 timer på et bestemt antal minus grader - jeg nægter at spørge på sushi resturanter om hvordan de gør

Det vil jeg gøre 

Nej det er vist også lidt af et sats at tage 

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Miss Church skriver:

Det vil jeg gøre 

Nej det er vist også lidt af et sats at tage 

Jeg vil også hellere bare vente de måneder og så give den ekstra gas når jeg har født

Bliver sku helt fiske sulten nu

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Jeg vil også hellere bare vente de måneder og så give den ekstra gas når jeg har født

Bliver sku helt fiske sulten nu

Ja det synes jeg  

Jeg fik det faktisk lige i går, så jeg kan godt holde mig lidt endnu 

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

xoxotasha skriver:

uhm ja. Og så lige på en god skive brød  NAM!

Jeg spiser tun i vand. Og kun 1-2 gange hver 14.dag. Så tror det går. Jeg er 36+6 i dag

Årh, det er bare såååå lækkert!!

Ork, så er du jo snart mor Du har ikke skrevet noget under dit billed ligesom så mange andre, så troede du var max halvejs Hihi...

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Miss Church skriver:

Ja det synes jeg  

Jeg fik det faktisk lige i går, så jeg kan godt holde mig lidt endnu 

Arj, hvorfor skal du nævne sådan noget??? Det er jo en pine for mig Hehe... Snyyyyyd!!!

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Arj, hvorfor skal du nævne sådan noget??? Det er jo en pine for mig Hehe... Snyyyyyd!!!

Undskyld hehehe 

Du må gøre gengæld, når vi bytter roller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.