da i var gravide/er gravide. Hvad ændrede i så i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

MorTil4<3

Hansen1990 skriver:

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

jeg stoppede med at ryge fra dag 1 af da jeg så de tog streger, det var en kamp med lidt vrissen efter manden men det lykkedes hehe

har ikk drukket de sidste nogle år så det er ikk så svært at holde sig fra det smill . .

og ja makeuppen kan jeg ikk unvære da jeg lider af en hudsygdom der gør jeg får dalmatinerpletter så der skal noget til at dække dem

med hensyn til sodavand, så er jeg narkoman er det , så det kan jeg ikk droppe, jeg drikker ikk vand da det kommer lige retur igen, så det er kun saftevand eller sodavand med masser af sukker der duer hehe . .

og nej det er ikk fordi jeg har lavet om på kosten faktisk, måske ikk spist så meget fedt, men ellers spiser jeg det samme og med hensyn til motion, prøver jeg at holde det ved lige, men lider af bækkenløsning, så det er begrænset hvad min krop kan klare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Zelinasmor

Honey<3 skriver:

Årh, det er bare såååå lækkert!!

Ork, så er du jo snart mor Du har ikke skrevet noget under dit billed ligesom så mange andre, så troede du var max halvejs Hihi...

Ja, der er ikke længe til den lille prinsesse kommer til verden

Jamen det er fordi jeg ikke ved hvordan man skriver under billedet

Anmeld

17. november 2011

MissBee

Honey<3 skriver:

Jeg vil også hellere bare vente de måneder og så give den ekstra gas når jeg har født

Bliver sku helt fiske sulten nu

Også mig og er endda inviteret til sushi aften om en uge.... total snyd!!!  Elsker sushi!!

Og ja de blev halvstore men jeg er så glad for dem også derfor at jeg gerne vil holde dem fri for stærkmærker

Anmeld

17. november 2011

MissTas

xoxotasha skriver:

Ja, der er ikke længe til den lille prinsesse kommer til verden

Jamen det er fordi jeg ikke ved hvordan man skriver under billedet

Oppe øverst hvor der står statusbesked, der trykker du og skriver hvad du har lyst til så kommer det under dit billede i alle debatterne

Anmeld

17. november 2011

Levi&LilysMor

Jeg stoppede første gang med ar ryge lidt før nf mener jeg og så begyndte lidt i uge 16 men siden da har jeg ikke rørt en eneste! Brugte ikke meget make up i forvejen så det var jo ikke svært at holde sig fra, det er kun når vi skulle noget specielt at der kom noget på. Gik ikke med parfume, skiftede til neutral deo roll ón. Farvede ikke hår. Drak ikke alkohol. Var heller ikke med til at male vores hus. Kan ikke lige komme i tanke om flere

Anmeld

17. november 2011

B&J

jeg lavede ikke noget om.. jeg ryger ikke drikker ikke.. og bruger ikke make up og bruger kun roll on så ikke nogle parfumer heller ikke det er meget sjælden

Anmeld

17. november 2011

Vidunderligeunger

egentlig synes jeg ikke jeg har ændret noget, men så alligevel nu jeg tænker over det:

drikker ikke ret meget kaffe, kun en enkelt latte af og til.

bruger ikke parfume i hverdagen og skal det på, er det på tøjet.

tænker over at bruge neural vaskepulver i mit eget tøj også og ikke skyllemiddel men eddike, dog bliver nogle ting stadig vasket i biotex.. ( vi har en datter i forvejen, og hendes tøj vaskes i neutral)

jeg prøver at spise sundt, tænker over at tage mine vitaminer, hvilket nemt glipper hvis jeg ikke er gravid.

farver ikke hår

og så de to ting jeg ser som en selvfølge - ingen rygning og alkohol!!  

så jo noget er der blevet lavet om, men ikke noget jeg synes gør noget..!

Anmeld

17. november 2011

MortilCilas

Altså jeg ændret kun det, at jeg gik til fitness, for min ryg, da den ikke var stærk nok, så havde en del smerter.
Jeg spiste slik hver dag, men har jeg gjort, næsten så længe jeg kan huske tilbage, men begyndte at spise sundere, ikke overdrevet, men spiser sundere og sundere nu, nok også for min søns skyld

Anmeld

17. november 2011

Zelinasmor

MissTas skriver:

Oppe øverst hvor der står statusbesked, der trykker du og skriver hvad du har lyst til så kommer det under dit billede i alle debatterne

Tusind tak!

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Hansen1990 skriver:

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

Jeg har indtil videre ikke lavet det vilde om.
Jeg tager dog vitaminpille og jern, og spiser en hel del frugt da jeg har en sjov trang til dette hehe..
Jeg er 11+1 idag, og rider også stadig som jeg altid har gjort.
Parfume sprøjter jrg på tøjet, men det har jeg også altid gjort..
Så her er der ikke rigtig nogle ændringer, i hvert fald ikke endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.