da i var gravide/er gravide. Hvad ændrede i så i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.235 visninger
67 svar
1 synes godt om
16. november 2011

1990h

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

morethanperfect

Hansen1990 skriver:

Ikke rigtig noget .. Altså jeg stoppede med det samme med at ryge , drak ikke , spiste faktisk også mere grønt faktisk .. 

Og så farvede jeg ikke hår , og gik ikke med makeup ..

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Jeg er lige med på en kigger 

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

morethanperfect skriver:

Ikke rigtig noget .. Altså jeg stoppede med det samme med at ryge , drak ikke , spiste faktisk også mere grønt faktisk .. 

Og så farvede jeg ikke hår , og gik ikke med makeup ..

Holdte du godt nok på med at bruge make up?  Det tror jeg ikke jeg kan  hihi

Men  for at du kunne

Anmeld

16. november 2011

norenberg

Det eneste jeg droppede var hårfarven....og alkohol har jeg ikke rørt de sidste 10 år....

Anmeld

16. november 2011

maria_wlt

Ingen røg, alcohol, parfume og spiste ikke rødt kød... Drak ikke så meget cola eller kaffe som tidligere og farvede ikke hår

Anmeld

16. november 2011

1990h

Puha, vil ikk kunne droppe alt make-upen. men man kan jo reducere lidt. .

personligt til den tid, vil jeg undgå at drikke sodavand også..

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

maria_wt skriver:

Ingen røg, alcohol, parfume og spiste ikke rødt kød... Drak ikke så meget cola eller kaffe som tidligere og farvede ikke hår

Jeg har nemlig tænkt meget på det med parfume. Det er no go? Også hvis det kun er lidt på tøjet? 

Anmeld

16. november 2011

lycly

Hansen1990 skriver:

Ang. spisevaner, så spiste jeg stort set ingen fast food under min graviditet. Havde simpelthen slet ikke lyst til det Og så passede jeg bare generelt mere på hvad jeg spiste for ikke at tage for mange overflødige kilo på

I min fritid lavede jeg præcis det samme som jeg plejede. Jeg cyklede hver dag, og gjorde det helt indtil 2 dage før jeg fødte Men i weekenderne kunne jeg selvfølgelig ikke gå i byen, som mange i min omgangskreds gjorde. Plus at jeg gik tidligere i seng

Jeg arbejder i supermarked, så den største ændring for mig var på mit arbejde. Fordi halvdelen af det arbejdet i butik går ud på, er alt det man ikke må som gravid. Altså stå og gå meget og løfte tunge kasser. Så hele min arbejdshverdag blev anderledes. Det var meget frustrerende hele tiden at skulle have hjælp. Plus at en 12-timers vagt lige pludselig er dobbelt så hård at komme igennem, som den plejede . Men sådan er det jo

Anmeld

16. november 2011

lycly

Miss Church skriver:

Jeg har nemlig tænkt meget på det med parfume. Det er no go? Også hvis det kun er lidt på tøjet? 

Jeg brugte ikke parfume til hverdag, men hvis vi skulle ud, fx til fødselsdag eller ud og spise, så sprøjtede jeg parfume på mit tøj, inden jeg tog det på Og det har ikke skadet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.